Flere som gleder seg til å starte med innkjøp til babyen?

Snøkrystall

Forelsket i forumet
Har tenkt meg på byen kun på kosetur for å kikke på babyutstyr når jeg har passert tolv uker, hvis alt ser bra ut :) Håper også å finne litt klær til babyen da.
Tenkte jeg skulle kjøpe noe søtt for å «feire» når vi hadde vært på ul i uke 7, men syntes det var veldig dårlig utvalg av nøytrale klær, så jeg gleder meg til å forhåpentligvis få vite kjønn etterhvert :)
Hvor lenge venter dere andre med kikking og innkjøp? :)

Har ei fra før, så kommer nok til å vente med innkjøp frem til ordinær ul, er det jente igjen så trenger vi egentlig ingenting :-P Utenom bag til vogna vi har nå og ny madrass og dyne kanskje :-) Kommer nok heller til å starte å strikke litt igjen etterhvert <3

Har ei fra før, så kommer nok til å vente med innkjøp frem til ordinær ul, er det jente igjen så trenger vi egentlig ingenting :p Utenom bag til vogna vi har nå og ny madrass og dyne kanskje :) Kommer nok heller til å starte å strikke litt igjen etterhvert <3
Var ikke meningen å trykke på uenig, vet ikke hvordan jeg får det bort, beklager!:oops: Jeg har begynt å strikke litt, det er så koselig :)

Gleder meg veldig :) men tør nok ikke kjøpe noe før etter OUL.

Har 2 barn fra før så det er ikke mye som må handles inn :) kommer sikkert til å kjøpe litt småtteri etter ul i uke 12 uansett da :D gleder meg mest til å sy babyrede til vår egen baby :D syr flere i måneden men blir hyggelig å endelig skulle sy til oss selv ❤️

Vi har en fra før, så venter til etter vi får vite kjønn med å kjøpe noe særlig :) Er det gutt har vi det meste fra før, er det jente vil jeg slå meg litt løs og kjøpe litt søte kjoler og rosa ❤️ Men uansett kjønn skal vi kjøpe minst et antrekk etter vi får vite hva det er :happy:

Har det meste vi trenger ellers, men skal kjøpe ny madrass til sprinkelseng, ny babycall og muligens en ny vognpose :)

Vi har alt nå.. trenger ikke noe som helst annet enn stelleprodukter, strømpebukser og sokker :hilarious: har fått kjøpeforbud, og vi har avtale med gudmor om å høre med henne om det er noe vi trenger, hun har ALT liggende som vi heller får eller kjøpet billig av henne fremfor å betale oss ihjel på selv.

Har tre fra før så eneste vi må ha er en seng til og bytte vogn, og det gidder jeg nok ikke før i mai :)

Ja gleder meg masse til og kjøpe inn ❤️
Og regner med det over nyttår en gang :D klarer nok ikke holde meg lenge :hilarious:

Har begynt å kikke allerede, var en runde for å se på vogn i går, vi må ha søskenvogn siden Storesøster knapt har rundet et år når lille kommer. Regner med vi venter med å bestille til etter OUL. Med mindre den vi vil ha kommer på tilbud, da tror jeg nesten vi må slå til, de er ganske dyre :p Ellers trenger vi bare seng og den kjøper vi nok brukt :)

Sist kjøpte jeg vogn i uke 15, da var det vogntilbud på barnas hus. Bestilte en del forskjellig på tilbud utover våren (termin i oktober den gangen). Vinterposer er f.eks billig på våren, fikk tak i voksi-poser til vogn og bilstol med 60% rabatt. Bestilte også en del klær. Mamma var med og kjøpte inn litt også ganske tidlig.

Nå har vi alt liggende, nen skal kjøpe litt nye klær selvfølgelig. Blir det jente kommer vi nok til å kjøpe litt ekstra, har gutt fra før. Alle de store og dyre tingene har vi nå, så det er greit. Gleder meg til å ta ut de bittesmå babyklærne da <3

Brukte masse tid på å se på utstyr og klær sist, hadde evig god tid siden jeg ikke orket annet enn å ligge flat og trykke på mobilen de første 20 ukene..

Puh, jeg gleder meg sååå! Men vi venter enda litt. Is i magen og så videre. Føles uansett dumt å handle stort rett før jul.
Har ingen vi kan arve etter, og mye av det jeg vil ha er norsk - altså kan jeg ikke kjøpe det på bruktbørsen her i landet. Må ev. kjøpe via mamma på finn.no og ta det med i koffert etter julebesøket. Får vel planlegge litt :)

**om alt går bra** så spørs det om det blir litt shopping etter OUL, har to gutter fra før og trenger svært lite. Blir det ei jente såå må jeg nok kjøpe litt ja, såå sykt mye fint til jenter. Må ha ny stellekommode siden forrige er ødelagt og kastet, samt mulig ny /brukt vognpose med forlengelsesdel, nytt myggnett og regntrekk til vogna.

Når i vet kjønnet har jeg planer om å kjøpe en ny body, strømpebukse, og sparkebukse eller kjole.. :Heartred

Har begynt å kikke allerede, var en runde for å se på vogn i går, vi må ha søskenvogn siden Storesøster knapt har rundet et år når lille kommer. Regner med vi venter med å bestille til etter OUL. Med mindre den vi vil ha kommer på tilbud, da tror jeg nesten vi må slå til, de er ganske dyre :p Ellers trenger vi bare seng og den kjøper vi nok brukt :)

Kosjn vogn har du/dokker sett på?
Vi må og ha søskenvogn, E har sett på carena, E syns de e fin ^.^

Sist kjøpte jeg vogn i uke 15, da var det vogntilbud på barnas hus. Bestilte en del forskjellig på tilbud utover våren (termin i oktober den gangen). Vinterposer er f.eks billig på våren, fikk tak i voksi-poser til vogn og bilstol med 60% rabatt. Bestilte også en del klær. Mamma var med og kjøpte inn litt også ganske tidlig.

Nå har vi alt liggende, nen skal kjøpe litt nye klær selvfølgelig. Blir det jente kommer vi nok til å kjøpe litt ekstra, har gutt fra før. Alle de store og dyre tingene har vi nå, så det er greit. Gleder meg til å ta ut de bittesmå babyklærne da <3

Brukte masse tid på å se på utstyr og klær sist, hadde evig god tid siden jeg ikke orket annet enn å ligge flat og trykke på mobilen de første 20 ukene..
Godt tips med billige vognposer på våren. Jeg har allerede funnet ut hvilken vi skal ha, men lurte på om det var vits å kjøpe før til høsten igjen. Hvis de kommer på tilbud om våren må man jo slå til:D

Back
Topp