flere som fortsatt bærer på en hemmelighet?

Jeg har fortalt det til foreldrene mine og noen nære venninner.Jeg burde fortelle det til de jeg bor med og fordi jeg tror det vil gjøre hverdagen lettere, men jeg gruer meg til å fortelle det. Ønsker ikke å si noe til de på fb før etter ordinær ul, om vi en gang kommer til å si det da. 
 
Ha ikkje fortalt da til heile familien enda.. Mangla pappa, eit par søsken og nokre oldeforeldre enda.. Men, bør kanskje snart ta tlf til dei... Svigers og søstera til mannen, mamma og 2 av søskena mine, og nokre venninder veit da :) Eg ha so lyst te å sei da te ungane, men ha lovd mannen eg ska venta te helga vertfall:p Men, da e jo so vanskeleg! Å vertfall når eg ligg heile dagen på sofaen, hadde vore lettare for eldstemann på 7 om han visste kvifor mamma låg på sofaen å va sjuk heile tiden! Ha jo trossalt lege i 6 veker no!! :(
 
Jeg har jo veldig lyst til å fortelle alle! men jo lenger det går, jo mindre behav har jeg egentig for å fortelle og! det er jo litt gøy å ha en hemmelighet!
det er et par veninner som vet det da!
også et par her inne som har avslørt meg :P

men til fredag skal vi fortelle besteforeldre, onkler og tanter :) så det blir spennende :)
 
Hæppi-skvætt; Jg skal også på ul 4 okt:-) Hvor skal du??
 


precious2013 skrev:
Hæppi-skvætt; Jg skal også på ul 4 okt:-) Hvor skal du??



St. Olavs ;)
 
Snakkes da;-)
 
jeg vil helst vente til etter ultralyd, men tror jeg kommer til å fortelle de nærmeste etter jordmortimen på mandag :) tror ikke jeg offentliggjør det på facebook på noen sett men  kan være det kommer en "100 dager igjen <3" status plutselig :p
 
Familien, noen få venner og kolleger vet det... kommer til å offentliggjøre de for alle, og på fb etter ordinær UL..:) Sist ble d offentligjort på fb da jeg var 12 uker
 


TulleHøna skrev:
Jeg har jo veldig lyst til å fortelle alle! men jo lenger det går, jo mindre behav har jeg egentig for å fortelle og! det er jo litt gøy å ha en hemmelighet!


Akkurat sånn føler jeg også det :)
 
Back
Topp