flere som fortsatt bærer på en hemmelighet?

TulleHøna

Forumet er livet
Jeg har enda ikke fortalt det! og i dag er jeg enten 14 eller 15 uker :P
ser på face at alle viste det i uke 13 sist gang! hahaha
 
Skjønner ikke hvordan du klarer det jeg! :p Jeg talte omtrent dager til vi kunne offentliggjøre det for familien og kollegene mine, og facebook etter det :p 
 
Her er det bare besteforeldre og oldeforeldre som vet noe, men er bare 13 uker da. Hvis alt ser bra ut på tidlig ul i morgen får nok flere vite det etterhvert, men føler egentlig ikke for å fortelle det til noen flere ennå. :)
 
Ja. Hadde håpet på å kunne si det rundt jul eller noe jeg ;) 
 
Familien og en veninne vet det her :)
 
Familie og nære venner vet det her, men det er fortsatt litt hemmelig. Føler liksom ingen behov for at alle og enhver skal vite det enda. Men jeg kommer sikkert ikke til å vente kjempelenge før jeg deler nyheten med feks klassen min osv. Det er jo tross alt ganske sikkert nå!
 
Her vet alle mine venner, familen og kolegaer det. Men har ikke anonsert det på face ennå, ser ikke behovet :-) sist gang anonserte jeg det når jeg var akkurat 12 uker :-P
 
Jeg kommer ikke til å si noe på facebook før etter han/hun er født :)
 
Venner og familie vet om det men kommet ikke til å offentliggjøre på Facebook før etter fødselen denne gangen :)
 
Vi har fortalt det til foreldre, noen tanter og onkler og et par venner. Om en to ukers tid regner jeg med det begynner å bli såpass synlig at jeg må fortelle det på jobb (sjefen vet om det).
 
13+6 her, og kun mamma som vet noe enda (og to damer på jobben - som hinter veldig om at jeg må si det til avdelingssjefen snart, hehe).
Tenkte å vente til etter ultralyd slik som sist gang :) Men etter middagstider er jeg så oppblåst og får skikkelig mage, så spørs hvor lenge jeg klarer å gjemme det for bestefaren som ofte kommer innom og leker med ungen :P
 
jeg har kunn sakt det til min mor og min bror:)

jeg er så bekymret for alt jeg så jeg vill vente litt til:)
 
her vet familie og en del venner det, men føler egentlig ikke for å offentliggjøre det noe mer med det første. de fleste finner det vel ut etterhvert...
 
Sa det til barna mine når jeg var 13 uker, og da vet alle det asap... :) Like greit, en kjekk nyhet å fortelle syns jeg. :)
 
Familie og venner vet det, og de på jobb. Når det gjelder FB kommer jeg ikke til å nevne noe der før etter h*n er født :)
 
her er det kun dei nærmaste som veit det....ingen venna enda...
skal vente litt te :-)
 
Har fortalt det til de jeg vil fortelle det til, kommer nok ikke til å legge ut noe på facebook med det første. På jobben får jungeltelegrafen gå, jeg orker ikke å fortelle det til alle ;)
 
Ingen familie eller venner vet det enda.
Bare et par venninner som jeg vet ikke kan si det til noen :) Nå har vi ventet så lenge at vi venter til etter ordinær ul 4.okt med å annonsere det.
Har mest lyst til å la magen tale sitt språk når den tid kommer, men desverre bor svigers ett stykke unna, så vi risikerer å reise dit med en baby hvis vi ikke sier noe, og da regner jeg med at svigermor ikke har snakket med oss på noen år hvis det skulle skje, hehe :)
 
Jeg delte det med noen jeg studerer med i dag. Det var veldig merkelig... Jeg bobler ikke over etter å fortelle det til folk, så jeg syns det var veldig rart. Tror nok ikke jeg forteller det til verden helt enda, men jungeltelegrafen får gjerne gå om den vil. Blir i alle fall ikke noen statusoppdatering på face! Hele greia føles for stort og magisk, og jeg klarer nesten ikke å forstå det selv. :)
 
Back
Topp