Flere som føler babyen har snudd seg?

Her og. Jm måtte holde babyen fast med begge hender for at studenten skulle klare å finne hjertelyden, ingen av dei klarte det aleine... Jm sa babyen var som eit såpestykke!
Hahaha, bra vi har aktive babyer iallfall. :)

Min ligger med hode ned , og har gjort det ganske lenge :) ribbeina får virkelig gjennomgå :D

Jordmoren sa hun nå lå med hodet godt ned, og det kjennes slik ut på bevegelsene siste uken ;) kraftige spark i ribbena, og mindre bevegelser nede til sidene :)

Samme her. Masse bevegelse hele tiden, kjenner spark overalt... Klarer ikke helt å skjønne hvordan han ligger ;)

28+5 her i dag, den ene ligger med hodet godt ned mot "utgangen" og har gjort det helt siden uke 18, tviler på at han snur seg da han ligger så lavt. Den andre snur seg i hytt og vær, har enda "god" plass til å snu seg på så det tar jeg med knusende ro :)

Hode ned her, men ikke festa:) uke 32 i morra!:)

Hodet godt ned her, men ikke festet. Uke 29, andregangs, der førstemann lå i seteleie. Håper hun forblir med hodet ned nå :p

Hun lå vel med hodet ned på forrige kontroll, men fikk beskjed om at hun kan snu seg mange ganger enda. Det gjør hun nok og for er stadig turning inni der og varierer veldig på hvor jeg kjenner spark og bevegelser :p

Her er jeg i uke 32+2 og når jeg var på sykehuset på tirsdag lå han med rumpa ned og hodet lå oppe på venstre side. Så her er han i seteleie enda. Håper han snur seg snart:)

Her er jeg i uke 32+2 og når jeg var på sykehuset på tirsdag lå han med rumpa ned og hodet lå oppe på venstre side. Så her er han i seteleie enda. Håper han snur seg snart:)
Jenta mi ligger akkurat likt! Jeg er 31+5 i dag. Håper hun snur seg ja, ønsker ikke akkurat en setefødsel! :o

28+5 her i dag, den ene ligger med hodet godt ned mot "utgangen" og har gjort det helt siden uke 18, tviler på at han snur seg da han ligger så lavt. Den andre snur seg i hytt og vær, har enda "god" plass til å snu seg på så det tar jeg med knusende ro :)
Hvordan kjennes det ut med to som romsterer rundt inni der?

Jeg synes det er rimelig ubehagelig innimellom med spisse små armer og bein som knør og kaver...tørr ikke tenke på hvordan det hadde føltes med to. :o ;)

Hvordan kjennes det ut med to som romsterer rundt inni der?

Jeg synes det er rimelig ubehagelig innimellom med spisse små armer og bein som knør og kaver...tørr ikke tenke på hvordan det hadde føltes med to. :o ;)
Hehe, det er litt mer liv over hele magen samtidig... Og litt ekstra harde dult selv om jeg enda ikke er sååå langt mot termin. Men går helt fint, er ikke noe særlig ubehagelig - bare litt større og tyngre enn sist når der bare var en :)

Jenta mi ligger akkurat likt! Jeg er 31+5 i dag. Håper hun snur seg ja, ønsker ikke akkurat en setefødsel! :eek:

Vi får krysse fingrene for at de snur seg:) jeg nekter å føde i seteleie, da får det bli keisersnitt :eek: skal tilbake 17 februar, så håper ikke han ligger på samme sted:oops:

Kjenner dere selv hvilken vei barnet ligger??? :P

Eg kjente der fordi babyen plutselig stakk hovudet nesten ut... Som ein knytnevestor, kjempehard bulk på toppen av magen. Jm var heilt enig, ingen annan del av babyen er så hard. Og så kom det spark berre nedover.

No er eg ikkje sikker på korleis h*n ligg, har ikkje kjent hovudet i dag, og har mykje spark ut til sida, verken langt oppe eller langt nede egentlig.

Er som sagt over her litt forskjell på hvordan kroppsdelene til den lille kjennes ut og at spark og slå bevegelser kjennes ulikt ut :) ikke alltid enkelt å vite med hun som er inni magen nå, for hun romsterer mer enn å sparke, men når storebror lå i magen kjentes det ut som at han prøvde å sparke seg ut hele tiden og da viste jeg godt hvor beina var :p

Her er det jordmor som har kjent og sagt, pluss ultralyd :) Har ikke sjans til å forstå meg på sånt selv nei!

Jeg kjenner det på sparkene. ;) Hvis sparkene er under ribbeina så er hodet ned, når det kjennes ut som om føttene holder på å sparke seg ned livmorhalsen ligger han med rumpa ned. :P

Når han ligger på tvers blir magen avlang og rar, ikke minst veldig stram og ubehagelig. Så kjenner jeg hodet på den ene siden og rumpa på den andre siden. :P

Back
Topp