Flere som er..

*mamma07og09*

Glad i forumet
tredjegangsfødene her? :) Eller fjerdegangs?

Jeg venter nr 3, men for mannen min er dette nr 1, kjenner jeg er nesten like spent som han :D Sist fødsel varte (fra første ri til han var ute) 48timer. Tenker at jeg virkelig har lyst til at det skal gå litt fortere nå! :D

Hvordan er det med dere som skal ha for tredje gang spente eller husker dere hvordan det var?
Og hvordan gikk tredje fødselen for dere som venter nr fire? :)

Nå venter jeg nr 5 da, men våger meg til å svare likevel ;)

Jeg synes det er like spennende hver gang, jeg har fått erfart at ingen svangerskap og fødsler er like.
Med 3 mann ble jeg satt i gang etter vannavgang uten rier. Fikk to vaginale piller med 4 timers mellomrom før kroppen forstod at den måtte sette i gang. Veldig fin fødsel til tross for igangsetting :)

Her er å min tredje på vei men hans første :)

Er noen år siden mine var små :p så jeg er veldi spent selv :)

Min siste fødsel tok 6 timer fra riestart til hun var ute :) hadde passa supert med samme fødsel nå å :p for den var virkelig en drøm :D

Jeg venter tredje nå. Er spent! De andre fødslene har vært fine fødsler, men litt ulike. Og det sies at tredjemann er en luring!

Her er å min tredje på vei men hans første :)

Er noen år siden mine var små :p så jeg er veldi spent selv :)

Min siste fødsel tok 6 timer fra riestart til hun var ute :) hadde passa supert med samme fødsel nå å :p for den var virkelig en drøm :D
Sånn var min nr to og, bare fem timer og ikke seks :P

Første var 9 timer, og uten pressrier. Men han var liten så pressa han ut uten medisinsk hjelp.

Begge før termin (eller til termin dom de sier), 8d før og 2d før.

Sånn var min nr to og, bare fem timer og ikke seks :P

Første var 9 timer, og uten pressrier. Men han var liten så pressa han ut uten medisinsk hjelp.

Begge før termin (eller til termin dom de sier), 8d før og 2d før.
Min første var svær å satt fast :/ 5 dager over termin. Så vill ikke ha en slik fødsel igjen :p

Minsta var 3600 g :) å alt gikk som enn drøm.

Har å hørt at 3 er en luring men håper virkelig den blir lik den siste likevel :p

Her venter jeg nummer fire...

1. fødsel 11 timer og 4 kilo baby
2. fødsel 6 timer og 4,5 kilo baby
4. fødsel 2 timer og 4,2 kilo baby

Alle fødsler hvor jeg selv var svært overvektig i tillegg.
Spent på hvordan denne fødselen vil bli med normalvektig kropp.
Spent på fødselsvekta til barnet også.

Dette blir vår 3. :) Første fødsel var 6t aktiv fødsel, andre 4t. Den første fødselen var tøff og ganske dramatisk, den andre helt fantastisk flott, så veldig forskjellige! Håper denne fødselen blir like fin som sist :)

Her venter jeg nummer fire...

1. fødsel 11 timer og 4 kilo baby
2. fødsel 6 timer og 4,5 kilo baby
4. fødsel 2 timer og 4,2 kilo baby

Alle fødsler hvor jeg selv var svært overvektig i tillegg.
Spent på hvordan denne fødselen vil bli med normalvektig kropp.
Spent på fødselsvekta til barnet også.
Det samme er jammen jeg :D
Har annen partner å nå vis det å har noe å si :)
Min første var 4.1 å andre 3,6
Så er veldi spent :) er flere som sier det blir små babyer men så er set jo over to år siden jeg hadde min. Å jeg føler ikke jeg gjør annet enn å spise :o er ikke mye om gangen min likevel :p

Venter vår 3 :)
Begge de andre fødselene var helt pyton, så håper denne gangen faktisk blir litt kortere. Men regner med det blir like smertefullt :p
1 mann(gutt) veide 3860 og var 52 lang.
2 mann(jente) veide 4000 og var 50 lang.

Vi venter nr 3. Det får bare gå som det går. 3 tette her, så med de 2 forrige friskt i minnet har jeg jo en tanke om hva jeg går til... Men som nevnt over, det sies at 3.mann er en luring. Vi får se da...

Venter også nr. 3 :-) gleder meg til å føde igjen.
Nr. 1 skulle blitt igangsatt pga svangerskapsforgiftning, men starta av seg selv med vannavgang og rier natta før. Tok ca 5,5 t fra første tegn til gullet var ute.
Nr. 2 gikk vannet ca. 23, kjørte inn til føden og prøvde å sove å mens vi venta på rier. Da bæsja ho i vannet, og når de satt inn elektrode på hodet kom riene som perler på ei snor. Gikk fra 3-4 cm til ho var ute på under en halvtime:-P ville heller hatt første fødselen igjen, for jeg mista jo heeelt kontrollen;-)

Nr 3 her å. Veldig spent på hvordan fødselen blir, og prøver å ikke tenke så mye på det!
Første fødsel fikk jeg litt drypp og epidural, og gikk fort og greit. Jente på 3100g og 51 cm
Andre fødsel ble vannet tatt etter noen få timer med rier og åpning på 4-5 cm tror jeg. Gikk da en time til han var ute! Rakk ingen smertelindring. Ut kom en stor gutt på 4200g og 54 cm. Veldig stor forskjell på to søsken med samme far og med bare 18 mnd mellom :) spennende å se hvordan det blir denne gangen :)

Det samme er jammen jeg :D
Har annen partner å nå vis det å har noe å si :)
Min første var 4.1 å andre 3,6
Så er veldi spent :) er flere som sier det blir små babyer men så er set jo over to år siden jeg hadde min. Å jeg føler ikke jeg gjør annet enn å spise :eek: er ikke mye om gangen min likevel :p

Har du lagt på deg noe særlig enda?
Jeg har jammen meg fått på meg to kilo... men heldigvis er noen av de pupp:dance011

3. Mann på veg her
1.mann var 54cm 4222gr kom med hastesnitt heilt på tampen av fødselen.
2. Mann vart forløst med keisersnitt pga det viste seg at han var like stor. 52 cm og 4180.

Har du lagt på deg noe særlig enda?
Jeg har jammen meg fått på meg to kilo... men heldigvis er noen av de pupp:dance011
Jeg har gått fra 66 til 69 :/ men to av de pga røykeslutten å kom innen positiv test så tviler på de har noe med svangerskapet å gjøre :p så jeg rekner 1 :) at jeg veide 68 da jeg fant det ut :)
Her er det å bare pupp :D

Ja like spent denne gangen også, selv om det er nr 4 :happy: Har hatt 3 forskjellige fødsler. 1. Var helt forferdelig, ble satt i gang, og fødselen varte i et døgn.:arghh: Ut kom ei jente på 3005g:) 4 dager over termin.
Med nr 2. 7 dager over, Gikk vannet kl 01.00 og frøkna veide 4065g og var ute kl 06.15. Litt over 5 timer. Var en super fødsel bortsett fra at morkaka satt fast da. Og måtte opereres ut! Noe måtte det selvfølgelig være:meh: med 3. Lille frøken så gikk jeg 10 dager over og ble satt i gang. Men da gikk det fort! 3 timer aktiv fødsel og jenta var ute:dummy1: 3700g veldig fin fødsel :) så jeg må nok belage meg på overtid denne gangen også sikkert :wacky::D

Tredjeggangsfødende her. Venter tvillinger så fødselen vil nok ikke bli i nærheten av de andre to fødslene.
Første fødsel varte i ca 6 timer. I fra 4 cm til hun var ute gikk det 13 min.
Andre mann varte det litt lenger. Nærmere 24 timer. Men samme med ham, i fra 4 cm til han var ute gikk det 10 min. Så har igrunnen hatt veldig fine fødsler. Kjapt i slutten. Fikk epidural på begge to, og virker som kroppen reagerer på epiduralen. Men jm hadde aldri hørt om det før. Men det samme har skjedd med begge to. Så skal bli spennende om jeg skal ha epidural denne gangen og å se om det samme skjer igjen. :)

Nr 3 på vei her og:)

Nr 1: 1time og 40 min, 6 dager over termin, veide 3920 :)
Nr 2: 40 min, 3 dager over termin, veide 4010 :)

Spent på om denne babyen har tenkt og være like kjap:D

Back
Topp