Flere som er utmattet?

Er 9+0 i dag og kvalmen er bedre, men er så sykt trøtt at jeg bare jobber og sover. Syns det er vanskelig når jeg ikke har energi til å ta meg av de to andre barna mine.. Merker stor bedring når jeg har vært borte fra jobb.. jobber som sykepleier og syns det er vanskelig å hjelpe andre i et hektisk miljø, når jeg ikke føler meg bra selv. I tillegg har jeg dårlig samvittighet om jeg blir sykmeldt, fordi jeg har student også:/

du og babyen kommer først! Spesielt når du har to små hjemme i tillegg. Du får ikke en dritt tilbake for å holde ut og slite deg ut. Ta deg hel eller gradert sykemelding før du går på en smell ❤️
 
Gledet meg litt for tidlig.. trøttheten er mindre, men herregud så vissen kroppen er. Husker jo fra sist at "kondisen" fikk seg en knekk, men jeg holder jo på å krepere bare jeg skal opp ei trapp..
Fatter ikke at det er så forskjell på folk heller. Svigerinna mi var nesten daglig på ski fram til magen ble så stor at tyngdepunktet endret seg og hun slet med å holde balasen.. :rolleyes:
 
Merkelig at det er så ulikt. Trøsten er at vi er mange som også sliter med de jævla trappene :laughing001

Jeg går rundt som en zombie.. har vondt av så mye, jeg har ikke overskudd eller tid til å gjøre noe jeg ønsker... typ ordne klart til advent osv.
 
Her også :( skulle ønske jeg hadde energi til å ordne, stelle og styre på hjemme og med syssler. Men ALT er et ork... mangler noe til pakkekalenderen, har ikke ungene nå, så kunne lett bare kjørt innom butikken, men orker ikke tanken en gang. Vil egentlig legge meg.. Men har noen timer igjen med litt studie...
 
Sovner hver kveld på sofaen eksakt 21.30.. Er helt utslitt om dagen. Bare de minste ting gjør att jeg blir liggende horisontalt i flere timer etterpå. Aldri kjent på en såååå voldsomt trøtthet før:sorry:
 
10+4... og jeg er super dårlig aldri hatt så vondt i hodet, kvalm konstant, brekker meg ++ håper det går over!!!
 
Back
Topp