Flere som er utmattet?

Hyllrose

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg er så sliten. Ikke trøtt, men så slapp at jeg for det meste ikke orker å sitte. Jeg ligger rett ut og jeg blir helt sprø. Føles som om jeg er syk, men har ikke feber eller noe slikt, bare kvalmen og utmattelsen :dead:
 
Jepp, men er så overarbeidet at jeg ikke har mulighet til å slappe av :(
 
Jepp, men er så overarbeidet at jeg ikke har mulighet til å slappe av :(
Jeg hadde ikke klart å jobbe. Er sykemeldt og klarer ikke sitte lenge nok til å kunne jobbe. Prøvde å jobbe litt fra PC hjemme ista, men begynte å brekke meg etter å ha sittet i 5 min
 
Jeg hadde ikke klart å jobbe. Er sykemeldt og klarer ikke sitte lenge nok til å kunne jobbe. Prøvde å jobbe litt fra PC hjemme ista, men begynte å brekke meg etter å ha sittet i 5 min

Jeg er nok ikke i nærheten av like dårlige som dere. Jeg er bare veldig sliten, men nesten ikke kvalm lenger.. Men jeg kjenner at kroppen min gjerne skulle ha hvilt mer, og at jeg presser meg hele tiden :(
Men akkurat nå har jeg ikke noe valg.
 
Jeg er fryktelig sliten og uggen, men ikke dirkete kvalm. 8+2. Vurderer bli hjemme fra jobb i morgen. Evt dra, men gå hjem. Men er så sliten og blir så fort irritert og sur på de hjemme...
 
Veldig sliten og trøtt! Gleder meg til å begynne å jobbe igjen neste uke, men samtidig veldig spent på hvordan det blir å jobbe turnus..
 
Jepp ligget rett ut de siste dagene.. studerer.. men blir ikke mye av det nå. Ikke energi, utrolig sliten..
 
Lite energi til overs her og :hungover: Dagene mine består stort sett av jobb og sove på sofaen..
 
Har sovet ei uke føler jeg
 
Svangerskap med mye kvalme kombinert med ettåring som ikke vil sove er heavy. Føler jeg kunne sovet i en måned hvis jeg bare fikk muligheten.
 
Oh yes.. Er helt kjørt og føler jeg går rundt i en zombietilstand. Håper det bedrer seg om noen uker, er 10+3 i dag, for det gjorde det med førstemann.
 
Jeg tåler veldig lite før jeg blir helt utslitt. Veldig spent på hvordan det blir å begynne å jobbe igjen :confused:
 
Sniker litt fra mai (termin 29/5 så kan jo hende jeg havner i gruppa her).. Jeg er så utmattet om dagen at jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal klare å gjennomføre en dag. Er 40% sykemeldt ut uka og planen er å jobbe fult fra neste uke. Får se hvor lenge det går. Eller om ting begynner å bedre seg. Vært fall en veldig slitsom hverdag for tiden.
 
Sniker litt fra mai (termin 29/5 så kan jo hende jeg havner i gruppa her).. Jeg er så utmattet om dagen at jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal klare å gjennomføre en dag. Er 40% sykemeldt ut uka og planen er å jobbe fult fra neste uke. Får se hvor lenge det går. Eller om ting begynner å bedre seg. Vært fall en veldig slitsom hverdag for tiden.

Off, men du får vel forlenget sykemelding ved behov?

Selv har jeg fått beskjed om å ikke presse meg når jeg er såpass dårlig.
 
Off, men du får vel forlenget sykemelding ved behov?

Selv har jeg fått beskjed om å ikke presse meg når jeg er såpass dårlig.
Får sikkert det. Men har og et ønske om å være på jobb. Men tenker jeg prøver å så får vi se hvordan det går :)
 
Vet ikke om det er ønsketenkning (og det faktum at 2-åringen sov til 9!!), men jeg begynner å ane et snev av overskudd igjen. Måtte det bare fortsette!
 
Er 9+0 i dag og kvalmen er bedre, men er så sykt trøtt at jeg bare jobber og sover. Syns det er vanskelig når jeg ikke har energi til å ta meg av de to andre barna mine.. Merker stor bedring når jeg har vært borte fra jobb.. jobber som sykepleier og syns det er vanskelig å hjelpe andre i et hektisk miljø, når jeg ikke føler meg bra selv. I tillegg har jeg dårlig samvittighet om jeg blir sykmeldt, fordi jeg har student også:/
 
Kvalmen er utmattende og energinivået er på bånn. Skjønner ikke hvordan noen har overskudd til store husrengjøring, lage middag fra bunnen, lange turer+cafebesøk OG trene hele tiden?? Jeg sover og slapper av ved alle muligheter og er i seng før 22:00 somregel. Er ca 12 uker nå og er enda ingen tegn til bedring :arghh:
 
Back
Topp