Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde ikke klart å jobbe. Er sykemeldt og klarer ikke sitte lenge nok til å kunne jobbe. Prøvde å jobbe litt fra PC hjemme ista, men begynte å brekke meg etter å ha sittet i 5 minJepp, men er så overarbeidet at jeg ikke har mulighet til å slappe av
Jeg hadde ikke klart å jobbe. Er sykemeldt og klarer ikke sitte lenge nok til å kunne jobbe. Prøvde å jobbe litt fra PC hjemme ista, men begynte å brekke meg etter å ha sittet i 5 min
Sniker litt fra mai (termin 29/5 så kan jo hende jeg havner i gruppa her).. Jeg er så utmattet om dagen at jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal klare å gjennomføre en dag. Er 40% sykemeldt ut uka og planen er å jobbe fult fra neste uke. Får se hvor lenge det går. Eller om ting begynner å bedre seg. Vært fall en veldig slitsom hverdag for tiden.
Får sikkert det. Men har og et ønske om å være på jobb. Men tenker jeg prøver å så får vi se hvordan det gårOff, men du får vel forlenget sykemelding ved behov?
Selv har jeg fått beskjed om å ikke presse meg når jeg er såpass dårlig.