Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er helt lik. Våkner noen ganger om natten, men sovner fort igjen. Nå på dagen er jeg en vandrende zombie. Pleier å sove 1-2timer på dagen.Jeg er 34+6 idag. Sover greit på natten i det siste våkner nesten hver time for å tisse sovner raskt igjen. Men sover nesten hele dagen . Er så trøtt. Flere som er trøtte?
Er helt lik. Våkner noen ganger om natten, men sovner fort igjen. Nå på dagen er jeg en vandrende zombie. Pleier å sove 1-2timer på dagen.
Sovner somregel tidlig istede. Sovna halv 9 i går kveld. Var oppe kl 8 i dag og sov fra 10-12 og akkurat sovet en time igjen. Skal prøve å sove alene i natt da mannen pleier å sparke meg ut av senga om natta. Kanskje det hjelper på søvnen.Jeg klarer ikke å våkne før kl 12 på dagen. Er våken i ca 1 time så må legge meg igjen og sovner. Har veldig lite energiårker ikke å gjøre noen tingen
Er helt lik. Våkner noen ganger om natten, men sovner fort igjen. Nå på dagen er jeg en vandrende zombie. Pleier å sove 1-2timer på dagen.
Akkurat som jeg skulle skrive det. Utrolig slitsomt å være trøtt hele tiden på dagtidJaa! Sover konstant. Kunne helt seriøst sovet en hel dag med noen få pauser(spise og serie i et par timer kanskje? haha)Utrolig slitsomt, for er så mye jeg må gjøre. Og jeg føler meg som en lat, feit hval som kun sover, spiser og går på do.
Sånn var jeg fra uke 25-33 ble også lagt inn på sykehus for avlastning. Fikk sovetabletter og smertestillende .Ååh, så heldige dere er! Jeg er kjeeeempetrøtt, men får ikke til å sove på grunn av ekstremt urolige beinså sover ca bare 2-4t i døgnet, noen ganger ingenting
skulle gjort nesten hva som helst for en god natts søvn!!