Flere som er trøtte??

Morzar

Betatt av forumet
Jeg er 34+6 idag. Sover greit på natten i det siste våkner nesten hver time for å tisse sovner raskt igjen. Men sover nesten hele dagen . Er så trøtt. Flere som er trøtte?

Jeg er 34+6 idag. Sover greit på natten i det siste våkner nesten hver time for å tisse sovner raskt igjen. Men sover nesten hele dagen . Er så trøtt. Flere som er trøtte?
Er helt lik. Våkner noen ganger om natten, men sovner fort igjen. Nå på dagen er jeg en vandrende zombie. Pleier å sove 1-2timer på dagen.

Er helt lik. Våkner noen ganger om natten, men sovner fort igjen. Nå på dagen er jeg en vandrende zombie. Pleier å sove 1-2timer på dagen.

Jeg klarer ikke å våkne før kl 12 på dagen. Er våken i ca 1 time så må legge meg igjen og sovner. Har veldig lite energi :( årker ikke å gjøre noen tingen

Samme her, våknet flere ganger i natt for å tisse, hadde en liten våkestund kl4 i natt, sov igjen til kl11 og sovnet igjen kl.13... Sånn er det omtrent hver dag :)

Jeg klarer ikke å våkne før kl 12 på dagen. Er våken i ca 1 time så må legge meg igjen og sovner. Har veldig lite energi :( årker ikke å gjøre noen tingen
Sovner somregel tidlig istede. Sovna halv 9 i går kveld. Var oppe kl 8 i dag og sov fra 10-12 og akkurat sovet en time igjen. Skal prøve å sove alene i natt da mannen pleier å sparke meg ut av senga om natta. Kanskje det hjelper på søvnen.

Kjempetrøtt for tiden jeg også!

Jeg sover veldig dårlig om natten,men sover utrolig godt på dagen:-) så her er Alt snudd på hodet...

Her er "rutinen" å legge seg rundt 22, opp mellom 08 og 0930 og så en "dupp" på 1,5-2t på dagen. Om ikke så fungerer jeg ikke. Nevnte for jm at jeg nå trenger veldig mye søvn, men ble ikke sagt noe på det:) Jeg er bare utrolig heldig som kan legge meg nedpå når jeg kjenner jeg trenger det. Håper jeg er flink til å få meg en hvil når frøet kommer og sover på dagen hun og:p

Signerer :( legger meg nedpå de gangene minste sover dupp :p

Jeg våkner av tissetrang og kramper flere ganger i løpet av natta. Før jeg ble gravid var det kun nakke/skulder som vekket meg, eller holdt meg våken for den saks skuld.

Jeg har vært fryktelig trøtt, både natt og dag. De siste mnd har jeg sovet dårlig om natten og vært helt utslitt på dagen. Nå siste uken har jeg plutselig sovet hele natten, uten dobesøk. Skjønner ikke hva som har skjedd. Tror det nærmer seg fødsel, for er plutselig ikke trøtt på dagtid. Slik har det vært de andre gangene også.

Føler meg faktisk mindre trøtt enn jeg har vært! Meeen - sover 10-12timer hver natt (utenom doturene) :)

Ååh, så heldige dere er! Jeg er kjeeeempetrøtt, men får ikke til å sove på grunn av ekstremt urolige bein:( så sover ca bare 2-4t i døgnet, noen ganger ingenting :( skulle gjort nesten hva som helst for en god natts søvn!!

Jaa! Sover konstant. Kunne helt seriøst sovet en hel dag med noen få pauser(spise og serie i et par timer kanskje? haha) :( Utrolig slitsomt, for er så mye jeg må gjøre. Og jeg føler meg som en lat, feit hval som kun sover, spiser og går på do.

JA! Sover fra 23-10, med litt tissepauser, så sovner jeg kanskje igjen litt etter frokost, og en gang til på ettermiddagen.. Men varierer fra dag til dag, er konstant trøtt, men veldig behov for å ordne og styre, så sliter meg selv helt ut :-/

Jaa! Sover konstant. Kunne helt seriøst sovet en hel dag med noen få pauser(spise og serie i et par timer kanskje? haha) :( Utrolig slitsomt, for er så mye jeg må gjøre. Og jeg føler meg som en lat, feit hval som kun sover, spiser og går på do.
Akkurat som jeg skulle skrive det. Utrolig slitsomt å være trøtt hele tiden på dagtid :(

Ååh, så heldige dere er! Jeg er kjeeeempetrøtt, men får ikke til å sove på grunn av ekstremt urolige bein:( så sover ca bare 2-4t i døgnet, noen ganger ingenting :( skulle gjort nesten hva som helst for en god natts søvn!!
Sånn var jeg fra uke 25-33 ble også lagt inn på sykehus for avlastning. Fikk sovetabletter og smertestillende .

Har lyst til å sove hele dagen, men blir så veldig dårlig når jeg gjør det.. Føler meg svett og varm når jeg våkner, og vil rett og slett bare grine.. Så det ender med at jeg holder meg våken, og de 4-8 timene hver natt blir all søvn jeg får.. Sliiten :(

Back
Topp