flere som er trøtte??

Kjempe trøtt...spesielt på kveldene, 7-8 tiden :sleep011 Jeg, som brukte å sitte oppe til 2 tiden på natta og stå opp utkvilt kl.6:computer005

Trøttheten slår meg kl 11 på formiddagen, og blir bare verre utover dagen...
Er nok en sammenheng med D-vitaminet også vil jeg tro, for jeg har vært slik i lang tid... :(

utrolig trøtt! Har sovnet på sofaen hver dag på ettermiddagen... Også noen dager jeg er trôtt midt på dagen også

Super trøtt!!! Men får ikke hvile, er bare trøtt og orker ingenting... Så mannen tar husarbeid ;-) grei ordning!:-)

Her forblir det rotete :(
Begynner litt, men to minutter etter orker jeg såvidt å stå på beina :p

Her forblir det rotete :(
Begynner litt, men to minutter etter orker jeg såvidt å stå på beina :p

Vi sto opp kl 11, mannen ryddet etter festen igår og jeg drøyde den i sengen.. Så spurte vi og der var jeg helt skutt.. Så nå ligger jeg på sofaen og ser på mannen rydde :-P

Vi sto opp kl 11, mannen ryddet etter festen igår og jeg drøyde den i sengen.. Så spurte vi og der var jeg helt skutt.. Så nå ligger jeg på sofaen og ser på mannen rydde :-P

Våkner kl 6 om morgenen for tida jeg :o
Og føler meg skikkelig fyllesyk :p tenker jeg prøver å legge meg litt igjen snart. Skal i bursdag kl 17.

Koselig å se mannen rydde da ;)

Våkner kl 6 om morgenen for tida jeg :o
Og føler meg skikkelig fyllesyk :p tenker jeg prøver å legge meg litt igjen snart. Skal i bursdag kl 17.

Koselig å se mannen rydde da ;)

Sa det samme til mannen idag, skulle tro det var jeg som drakk igår.. Han er friskere i formen enn meg!:-P hehe..

Sa det samme til mannen idag, skulle tro det var jeg som drakk igår.. Han er friskere i formen enn meg!:-P hehe..

Samme her :o hehe
Blir spennende å se om vi er fyllesyke i 9 mnd da :o

jeg er trøtt hele tiden.... spessielt rundt 1300 og etter kl 1600... sovner tidlig hver kvald... uvant :p

Ja veldig trøtt og sliten.
Nå har jeg jobbet nattevaktshelg og sovet vekk kveldene som jeg skulle brukt med ungene :(

Ja, gjesper hele tiden og sovner tidlig på kveldene :P

Stuptrøtt!!
Ingen andre symptom enda, så jeg kan leve med det - men føler meg litt kjip til tider kan man si.. :/

Veeldig trøtt! Gjesper konstant på jobb, så kollegaene mine må jo begynne å lure snart :D

Kjempe trøtt og blir super sliten når det er overtids jobbing på jobben :p

Har vært kjempetrøtt fra uke 4-7.. Nå merker jeg at jeg ikke er fullt så trøtt lenger.. Er 7+3 idag. Men hjernen min kobler ut rundt kl.13,så det blir noen lite effektive timer på jobb fram til 15.30..

Jeg er også kjempe trøtt.. jobber kun to dager i uken nå og som regel så sover jeg til mannen kommer hjem fra jobb :-P sliter med å sove om natta siden jeg er kvalm og plages med at livmoren strekker seg :-P men så lenge jeg ordner middag så rydder den gamleste guttungen av bordet, ordner med oppvaskmaskin og mannen rydder huset :-) føler meg bortskjemt nå ;-)

Stuptrøtt!! Sliter på jobb, sliter hjemme. Heldigvis har jeg en fantastisk mann :) Men hun lille forstår lite av at mamma er blitt kjedelig :(

Kjempe trøtt. Føler meg ubrukelig til tider.

Back
Topp