flere som er trøtte??

heksa

Elsker forumet
Jeg er så trøtt om dagen at jeg knapt nok klarer å holde øynene åpne mer enn 3-4 timer om gangen:( Begynner i ny jobb på tirsdag og lurer alvorlig på hvordan dette skal gå! Er 8 uker i dag, så har ikke lyst å begynne med å si at jeg er gravid...

Jeg må slutte å kjøre bil nå. Sovnet bak rattet...

Supertrøtt! Helt utrolig sliten, men får ikke til å sove på dagen heller...

Jepp..! Har sovnet på sofaen hver dag på ettermiddagen. Stuptrøtt på kvelden, men våkner kl 05 hver morgen - lys våken :o

Ganske trøtt ja, og sliter på jobb etter ca kl.12... jobber veldig lite effektivt og veldig ukonsentrert.
På kveldene er det ikke så ille enda, men generelt mer trøtt på dagen ja..

Kjempe trøtt. Mannen e på jobb. Skal være Vekke ein mnd nå å eg jobba å må ta meg av guten min om ettermiddagane. Einaste eg tenke på e at eg vil sova..

Er selv veldig trøtt.blir lange dager

Kjempetrøtt her og.. Blir sliten av ingenting.. Levert mini i bhg, sove litt.. Sånn går nu dagan :P

Begynte å antibiotika på onsdag, torsdag var jeg veldig dårlig - sov 18 timer det døgnet! Hahahahhaha. Er stuptrøtt!

Jeg er veldig trøtt, men tror egentlig det er mest fordi jeg har slitt med å sovne de siste dagene. Får se. Sist var jeg også veldig mye trøtt, og det passet godt for jeg var så kvalm, og det eneste tidspunktet av døgnet jeg fikk fred var jo de timene jeg sov. :)

Kjempe trøtt. Ikke så enkelt med nattvakt i natt. Hvertfall ikke når jeg ikke kan hive innpå en kanne kaffe heller :o

Supertrøtt! Det var også første tegnet forrige gang også. Før jeg visste jeg var gravid måtte jeg ta korte kveldsvakter. Er nok flott selskap både for barn og mann..

I går hadde jeg 2 hviler på dagen. En på 30 min og en på 2 timer. Sovnet likevel på sofaen kl halv 9 og gikk i seng kl halv 10:oops: sto opp kl 8 med jentene i dag og håper jeg klarer å holde meg våken nå for vi skal på fotballcup med eldste jenta:rolleyes:

Back
Topp