Flere som er stuptrøtte?

Trøtt om morraen men ikke like trøtt på ettermiddagen lengre....

Jeg legger meg kl 20 hver kveld [emoji85]
Veldig våken om morgenen. Det er den eneste positive bivirkningen av Prednisolonen [emoji4]

Har vært i svømmehallen me dattera på 3 år i dag, da hennes tante er på besøk fra Sverige og jeg hadde turnusfri. Helt skutt nå.. skjønner ikke hvordan det skal gå med nattevakt i natt:yuck:

Sovna på sofaen i går kveld og i kveld [emoji85]

Våkna nettopp etter å ha hvilt 2 timer på sofaen, sover dårlig for tiden og vært på jobb i dag. Helt tom for energi

Våkna nettopp etter å ha hvilt 2 timer på sofaen, sover dårlig for tiden og vært på jobb i dag. Helt tom for energi

Sov ca en time i går kveld og i kveld. Problemet når jeg sovner mellom 20-21 er at da tar det langt tid å sovne igjen når jeg får lagt meg [emoji53]

Sov ca en time i går kveld og i kveld. Problemet når jeg sovner mellom 20-21 er at da tar det langt tid å sovne igjen når jeg får lagt meg [emoji53]
Ser den. Jeg er en trøtt person i utgangspunktet, og er enda verre nå som gravid:inpain: Jobber turnus så har fri i morgen, så må prøve å hvile der jeg kan:singing:

Ser den. Jeg er en trøtt person i utgangspunktet, og er enda verre nå som gravid:inpain: Jobber turnus så har fri i morgen, så må prøve å hvile der jeg kan:singing:

Så deilig med en fridag [emoji5]

Jeg får ikke sove nå [emoji53]

Sovna hver kveld mens frøkna på 2 ser Barne-TV. Siste to ukene nesten :-P Må egentlig ofte jobbe på kvelden også(lærer) men sovner nesten sittende på stolen, så føler jeg henger litt bakpå på jobb.. konstant sliten og trøtt hele tida..

Jeg føler meg helt zombie om dagen.. Helst grusomt. Sliter veldig med å være fokusert på jobb, samtidig som jeg kjeder vettet av meg og bare vil hjem til sofaen :p

Ja veldig trøtt og lite energi! Orker ikke å strikke på kveldene lenger.. Og legger meg senest kl. 21.

Sovna hver kveld mens frøkna på 2 ser Barne-TV. Siste to ukene nesten :-P Må egentlig ofte jobbe på kvelden også(lærer) men sovner nesten sittende på stolen, så føler jeg henger litt bakpå på jobb.. konstant sliten og trøtt hele tida..

Glad jeg slipper jobbe hjemme for jeg har null overskudd på ettermiddagene... kommer meg gjennom dagen på jobb, hjem å spise middag og så fungerer ikke jeg mer [emoji85] ikke heilt bra med en fireåring i hus [emoji5]

Glad jeg slipper jobbe hjemme for jeg har null overskudd på ettermiddagene... kommer meg gjennom dagen på jobb, hjem å spise middag og så fungerer ikke jeg mer [emoji85] ikke heilt bra med en fireåring i hus [emoji5]

Huff, nei det er ikke lett heller.. ❤️ Ser den! Men om det ikke blir bedre bør en kanskje vurdere et legebesøk? En skal jo fungere litt hjemme også, ikke bare på jobb <3 :-)

Ja, vil bare i seng når barna er lagt.

Samma her!
Tenker på å slappe av heele arbeidsdagen. Syntes i grunn alt er litt kjipt om dagen!

Hehe huff ja. Vi får glede oss til formen blir bedre :D

Ja veldig trøtt og lite energi! Orker ikke å strikke på kveldene lenger.. Og legger meg senest kl. 21.

Jeg orker heller ikke å strikke.. Hverken hjemme eller på bussen/toget som jeg pleier, stusselig synes jeg.. får håpe jeg orker det igjen snart.

Huff, nei det er ikke lett heller.. [emoji173]️ Ser den! Men om det ikke blir bedre bør en kanskje vurdere et legebesøk? En skal jo fungere litt hjemme også, ikke bare på jobb <3 :-)

Ja merker det er annerledes nå når en har ei å ta seg av på ettermiddagen i forhold til da jeg var gravid med ho... mine hormoner og ho sinn «trass» er heller ikke god kombinasjon [emoji85]

Første legetime 12/11.... sist kom energien tilbake ei gang etter uke 12 så får håpe den gjør det nå også [emoji3]

Back
Topp