Flere som er stuptrøtte?

Jess. Hjelper ikke at jeg ammer annenhver time hele natta heller, men jeg prøver å sove lur sammen med lillemor på dagtid for å ha mest mulig overskudd når hun er våken. Husarbeid blir kraftig nedprioritert for tiden :p

Sovet nesten 7,5 timer i natt og likevel kjempe trøtt [emoji42] godt det snart er helg!!

Signerer dere andre her - kunne ha sovet dage lang føler jeg :wacky: Må hvile mellom hver aktivitet, alt er et ork og det er som jeg kan sovne av hvor som helst og når som helst... o_O

Huff, blir trøtt igjen, etter å ha vært våken noen timer bare :shy: Og sovner så fort jeg legger hodet på puta om natten:sleep002

Noen dager bedre enn andre da :)

Utslitt. Og sover dårlig.
Tok meg en førmiddagslur på fanget til mannen mens vi hadde besøk og mannfolka spilte tv-spill. :D

Gleder meg til i morgen, da håper jeg å få sovet lenge.. Etter tre i dag er jeg ferdig med to seksdagersuker igjen. Og glad det er minst to uker til neste gang :p

:singing:

Jeg skjønner ikke at jeg ikke har lagt meg 21:3å hver dag hele livet :bored: jeg er helt imponert over at jeg faktisk er våken nå

Jeg sovnet på badgolvet på jobb i starten av graviditeten, det var helt forferdelig! Kunne virkelig ikke holde meg våken. Var helt ekstremt.

Jaa... Sovnet midt i forelesning i dag... Og etter middagen.. Og nå har jeg bare lyst til å legge meg.. Kl er 21.00 :sleep011

Stuptrøtt faktisk! Føler kroppen er gått i dvale. Sover så tungt at jeg for tiden ikke hører alarmene mine om morgenen.Uff. Idag var det krevende på jobb, så har hatt en 2timers lur. Jædda. Blir gøy til natta

Back
Topp