Flere som er stuptrøtte?

Alle gode ting er 3!

Forelsket i forumet
Jeg ER så trøtt. Fra kl 18.00 til jeg legger meg, hver eneste dag. Det er utrolig slitsomt og kjedelig. Ikke orker jeg å hverken være sosial, trener eller holde orden hjemme.

Når gir det seg..?

JA.... orker rett Og slett ikke noe ting lengre.. men jordmor sa det var bra :p
Eller det var ett godt tegn

Samme her! Etter kl bikker 18.00 er jeg klar for senga:p passer dårlig når jeg har seinvakt på jobb:happy:

Sinnsykt trøtt.

Har hatt tidligvakt (0700) denne uka og fra rundt klokka 12 har jeg vært kjempetrøtt. Har tenkt at det hadde vært godt å sove litt før jeg henter mini i barnehagen, men har ikke samvittighet til å gjøre det.

Sovna på sofaen to siste dagene etter middag... mandag hadde jeg ikke mulighet...

Sist mener jeg det ga seg litt etter uke 12....

Helt for j*** trøtt for tiden! Bomull i hodet hele dagen og ser ut som jeg er sjuk. Bleikfis:depressed: Slitsomt.. Og kvelden kommer og går gjennom hele dagen. Tenkte jeg skal bestille time hos lege for å sjekke jernlager ol.

+/- 6 uker på veg, hittil ikke vært trøtt i det hele tatt. Sist gang jeg var gravid (ble abortert) var jeg sinnsykt trøtt, rart hvordan kroppen reagerer annerledes :)

Er også ekstremt trøtt. Sover 2-3 ganger om dagen og legger meg i 21-22 tiden. Ble sykemeldt pga trøtthet og kvalme.:(

Veldig trøtt :singing:

Ja fy flate, trøtt heeele tida:grumpy: sover en 2t økt HVER eneste dag, pluss at jeg er stuptrøtt tidlig. Jeg som kan sitte halve natta sovner i stolen hver kveld:wideyed: og kvalm, det har jeg ikke vært de 4 foregående gangene. Og ikke har jeg vært trøtt da heller. Så både kvalme og tretthet er helt nytt for meg:wtf:

Trøtt hele tiden! Og hvis jeg kjemper meg gjennom trøttheten og gjør noe, så blir jeg skikkelig kvalm :grumpy:

Sovet 13t i natt.. :hungover:
Så ja, fryktelig trøtt.

Når klokka bikker 12 på jobb så er jeg trøtt, husker det var sånn i forrige svangerskap også spesielt i første trimester. Da hadde jeg mulighet til å dra hjem etter forelesning å sove og så brukte jeg legge meg kjempe tidlig på kvelden.

Nå er jeg 100% jobb og ikke hjem før 16:30 etter å ha hentet sønnen i bhg. Såå jeg er helt ferdig..

Back
Topp