Flere som er skikkelig tung og sliten?

Samme her! Teller ned til permisjonstart. Det skal bli så deilig, og forhåpentligvis får jeg dillet litt ting på plass da, som gjør at jeg blir mer klar for at snuppa skal komme ut [emoji4]

Bare 4 uker igjen nå, så håper det går greit, selv om jeg kjenner det holder hardt denne gangen på tross av at jeg er sykemeldt 50%. Må ha en hviledag før jobb for å lade opp, og en hviledag etter for å komme meg til hektene igjen. Så virkelig ingen tid/krefter til noe annet foreløpig [emoji26]

Samme her, er 60% sykemeldt. Men jobber i realiteten nærmere 60%. Og bruker all tiden jeg ikke er på jobb til å restituere meg. Jeg skal jobbe i dag, og tre dager neste uke. Så skal jeg ha påskeferie og regner med det blir 100% sykemelding de tre arbeidsdagene etter påske før permisjonen starter. Så i grunnen bare tre dager til å holde ut. Men det blir jo sikkert de tre lengste dagene i verdenshistorien.. :wacky:
 
Min fysiske form er egentlig helt topp. Det er nok mer det psykiske her altså, er 30+4.
Føler meg ferdig, lei, og tung - veldig klar for å få ut lillebror egentlig nå[emoji6]
Eneste fysiske plagene er uro i kroppen og vanskelig med god søvn. Litt tendenser til vann når jeg pusher på.
Blææææh...
 
Yes! Stor og tung! Tåler lite og ingenting før jeg blir helt utslitt. Tålmodigheten går det for så vidt bra med enda, håper den varer en stund til sånn at de siste ukene ikke blir så altfor lange. Ble sykemeldt 100% for en uke siden. Syns ikke det var rettferdig ovenfor familien at jeg skulle bruke opp alle krefter fysisk og mentalt på jobb.
 
Merker kombinasjonen av veldig lavt blodtrykk og 10kg pluss, ja! :p men nå er jeg i «permisjon» allerede da, så kan bruke all tid på å lytte til kroppen.. i går vasket og ryddet jeg matskapet, tok én klesvask (vaskerom 4 etg. ned uten heis og to blokker bortenfor), vasket opp og laget middag.. var virkelig helt utkjørt etterpå! Sambo lurte på hva som skjedde siden jeg var så sur, og da begynte jeg bare å grine fordi jeg var så sliten.. latterlig at det går an å bli så ødelagt av så lite! :p
 
Jeg har klart å true mannen til full oppussing av 1 etg :facepalm: Redebygging på sitt smarteste....

Så jeg banner og sverter her jeg prøver å hjelpe til med rydding, kasting og sørge for at ikke kaoset tar overhånd.
Sover dårlig, har lagt på meg så mye at beina nesten svikter under meg, puster, peser, bekkenet klikker og jeg får sure oppstøt hver gang jeg bøyer meg. Det blir så mye oing og akking at jeg er lei meg sjæl :knegg:
 
Føler meg ikke så tung kanskje, men veldig trøtt. Vil bare sove. Føler meg også sulten, men blir akutt mett selv av små porsjoner.
Ja, alt er et herk nå.
 
Ikke så tung, men veldig sliten. [emoji53] Dårlig søvn, hender som sovner stadig vekk og plager nattesøvnen, lite til ingen energi, dårlig matlyst, tung i pusten, halsbrann fra helv***... og drittlei min egen klaging. [emoji23]
Kjenner at hverdagene tar litt overhånd og gleder meg til permisjonsstart.
 
Tung og sliten ja.. og drit lei...:rolleyes: Kan ikke huske at det var så slitsomt sist:dead:
Mye plaget med bekkenet (og ALLE de andre svangerskapsplagene..), noe som ender i mye sofasitting, og dagene går SÅ sakte:sorry:
Føler jeg har sett alt av filmer og serier, lest alle bøkene jeg har, og selv strikketøyet har jeg lite motivasjon til å røre for tida:eek:
 
Åh! Det var godt å lese at jeg ikke er alene med å føle meg tung og sliten! :shy: 33+2 og helt ferdig til tross for en påske der jeg bokstavelig talt ikke har gjort noen verdens ting! Vært hos Svigers 1/2uke og virkelig blitt skjemt bort. Tungt å sitte,stå,gå,bøye seg. Vanskelig å kle av og på seg, trøblete bekken, dårlig søvn og fryktelig kort lunte! :nailbiting:
Har hatt en kjempe fin graviditet så langt, så håper følelsen jeg har nå er forbigående:)
 
Tung ja...går ikke jeg vagger ;) lagt på meg 15kg og magen er stooor . Enda gode 6 uker igjen...tida kan liksom ikke gå fort nok nå.
 
Jeg har gått opp 8-9 kg, men er veldig tung i kroppen. Får bare holde ut:)
Er i uke 35 nå så det nærmer seg jo[emoji173]️
 
Uke 36 i morra og 20 kg opp! Men mye av det er vann, håper det blir som sist at 15 kg av dem forsvinner fort. Selv om jeg er redd det tar lengre tid denne ganga...
 
Back
Topp