Flere som er skikkelig tung og sliten?

Uke 31 her. Helt ferdig. Orker stortsett ingenting. Gruer meg hver gang det er noe jeg skal eller må gjøre [emoji30]
 
Jeg er i uke 32. Føler meg ikke ferdig siden det er så vemodig at dette er siste svangerskap . Itillegg er det endel som gjenstår og ordne til den lille .

Men formen min er litt ferdig. Har fortsatt konstant vondt i magen:( om jeg bare beveger meg litt får jeg vonde kynnere . Var akkuat ute og gikk i 10 minutter. Intense falske rier med engang. Så kroppen spiller ikke helt på lag.
Så det skal jo bli godt og bli ferdig og[emoji5]
 
Jeg har vært stor og tung lenge. Er siste svangerskap for min del også, men sjansen er nok lik null for at jeg kommer til å savne å gå gravid :hilarious:
 
Uke 31 her og skikkelig tung og ukomfortabel, og uten energi. Bekkenet og høyre side av baken og foten hemmer meg fra alt jeg har lyst å gjøre, og halsbrannen plager livet av meg når jeg forsøker å slappe av [emoji30] Sånn går no dagan..... [emoji28]
 
Jaa.... Håper disse 2 mnd går fort!
 
Dere er dyktige damer! Skjønner godt at dere begynner å bli slitne nå!:)
 
Formen er nokså grei, men føler meg likevel stor og tung. Andpusten av den minste ting. Et ork å skulle bøye seg ned for å plukke opp ting eller ta på sokker og sko.
 
Er 33+5 i dag og har de to siste dagene begynt å føle meg skikkelig tung! :/ godt det ikke er så lenge igjen :)
 
Helt utslitt :( tok meg i å tenke her en dag at jeg håper hun kommer snart, før det gikk opp for meg at det er litt vel tidlig enda.. heldigvis fortsatt noen dager som er hakket bedre, prøver å nyte de! :)
 
Samme her. Vært ferdig leeeeeenge jeg. Men, teller ned til modningsakupunktur i uke 36 (er uke 32+4) og igangsetting ei gang fra uke 37, da er det plutselig ikke lenge igjen. Trøtt og sliten, men innimellom får jeg noen blaff av energi-prøver å bruke dem på storebror :)
 
Oh yes! Utslitt! Siste dagene har jeg i tillegg vært forkjølet og pruster som en hval[emoji38] Siste graviditet, men trives ikke å gå gravid så kommer ikke til å savne det. Vet det er veeeldig verdt det dog[emoji7] Tungt å bære på yngstejenten på snart to og grusomt å hente ting fra gulvet eller knyte skolissene!
 
Formen er nokså grei, men føler meg likevel stor og tung. Andpusten av den minste ting. Et ork å skulle bøye seg ned for å plukke opp ting eller ta på sokker og sko.

Akkurat samme her! Egentlig i god form og koser meg veldig med å være gravid, men puster og peser bare jeg skal opp en trapp og å bøye seg er blitt slitsomt de siste ukene[emoji229][emoji28]
 
Ikke så tung, men veeeldig sliten! Lillebror kan godt få komme i uke 37, ja. Lei og veldig klar for å bli ferdig[emoji31]
 
Tung, ja. Sliten, ja. Klar for å være ferdig, langt i fra! På tross av bekkenplager og alle andre plager, så koser jeg meg med magen og å være gravid. Og uansett orker jeg ikke føde før etter jeg har gått ut i permisjon og fått slappet av og ordnet litt i stand [emoji23]
 
Tung og sliten. Føler meg som en elefant, og har gangen til en gås [emoji5] bekkenet krangler og bevegeligheten er ikke-eksisterende. Men jeg føler meg likevel ikke klar for fødsel. Har en del å ordne først [emoji5]
 
Er helt utslitt. Alt er er ork og bekkenet verker enormt. Som om det står kniver inn i korsryggen.
Men jeg teller ikke ned til fødsel, har INGENTING klart.. Virkelig ikke så mye som en sokk, liksom.
Men jeg teller veldig ned til permisjonsstart. Ser veldig frem til å få litt tid til hvile og ikke bruke all min energi på jobben.
 
Er helt utslitt. Alt er er ork og bekkenet verker enormt. Som om det står kniver inn i korsryggen.
Men jeg teller ikke ned til fødsel, har INGENTING klart.. Virkelig ikke så mye som en sokk, liksom.
Men jeg teller veldig ned til permisjonsstart. Ser veldig frem til å få litt tid til hvile og ikke bruke all min energi på jobben.
Samme her! Teller ned til permisjonstart. Det skal bli så deilig, og forhåpentligvis får jeg dillet litt ting på plass da, som gjør at jeg blir mer klar for at snuppa skal komme ut [emoji4]

Bare 4 uker igjen nå, så håper det går greit, selv om jeg kjenner det holder hardt denne gangen på tross av at jeg er sykemeldt 50%. Må ha en hviledag før jobb for å lade opp, og en hviledag etter for å komme meg til hektene igjen. Så virkelig ingen tid/krefter til noe annet foreløpig [emoji26]
 
Samme her, er ikke så langt siden jeg har termin i slutten av mai, men magen sliter på kroppen. Er så sliten og trøtt hele tiden. Og gjør jeg noe så orker jeg egentlig bare å gjøre det halvveis, men fullfører og blir helt kaputt etterpå. Har mest lyst til å sove hele tiden, men det er jo så tungt og vondt der også så gleder meg til mai tider[emoji12][emoji4]
 
Back
Topp