Etter å ha vært borte fra jobben i nesten 2 år med ekstrem prematurfødt barn, begynte jeg å jobbe igjen nå i juni. I mitt yrke er sommeren svært tøff, å jeg jobber kun 70 prosent. For 2 uker siden møtte jeg på en skikkelig hump, å ble fullt sykmeldt i 3 uker. Etter betalingen var de svært sene med å sende ut, å i tillegg, fikk jeg halvparten av det jeg skulle ha.
Gud jeg blir så gal av nav nå! I hvertfall etter å ha vært under de i 2 år! Jeg vet ikke hvor mange irriterte og oppgitte telefon samtaler jeg har hatt til nav. Å kryssbeskjeder, det er de eksperter på! Seneste i dag fikk jeg vite at de har sagt til vår lønnings ansvarlige at de dekker helger, at man ikke kan ta egenmelding før etter 2 uker jobb, osv... Det var ikke det de sa til meg! Hjelp...
Flere som er oppgitt over nav???
Hilsen
Gravid med vårt andre lille frø <3
Gud jeg blir så gal av nav nå! I hvertfall etter å ha vært under de i 2 år! Jeg vet ikke hvor mange irriterte og oppgitte telefon samtaler jeg har hatt til nav. Å kryssbeskjeder, det er de eksperter på! Seneste i dag fikk jeg vite at de har sagt til vår lønnings ansvarlige at de dekker helger, at man ikke kan ta egenmelding før etter 2 uker jobb, osv... Det var ikke det de sa til meg! Hjelp...
Flere som er oppgitt over nav???
Hilsen
Gravid med vårt andre lille frø <3