Flere som er oppgitt over nav?

FruNymoen

Flørter med forumet
Etter å ha vært borte fra jobben i nesten 2 år med ekstrem prematurfødt barn, begynte jeg å jobbe igjen nå i juni. I mitt yrke er sommeren svært tøff, å jeg jobber kun 70 prosent. For 2 uker siden møtte jeg på en skikkelig hump, å ble fullt sykmeldt i 3 uker. Etter betalingen var de svært sene med å sende ut, å i tillegg, fikk jeg halvparten av det jeg skulle ha.

Gud jeg blir så gal av nav nå! I hvertfall etter å ha vært under de i 2 år! Jeg vet ikke hvor mange irriterte og oppgitte telefon samtaler jeg har hatt til nav. Å kryssbeskjeder, det er de eksperter på! Seneste i dag fikk jeg vite at de har sagt til vår lønnings ansvarlige at de dekker helger, at man ikke kan ta egenmelding før etter 2 uker jobb, osv... Det var ikke det de sa til meg! Hjelp...

Flere som er oppgitt over nav???

Hilsen
Gravid med vårt andre lille frø <3

Oh yes... Her har de feilinformert, sånn at pappaen i huset får permisjonspengene han har rett på, yay.

De ødela hele permisjonen min med feilinformasjon, sene betalinger, feil lønn, for kort permisjon og sure fjes som satt pp kontorene som kikket dumt bort pp deg når du kom og var fortvilet.

ja, har tapt flere 10000 på nav.  fordi de rotet vekk papirer, og det ble ord mot ord..  blæææ

Japp.. Till mig sa kontoret i Tönsberg att jag absolut inte skulle få mammapermisjon för att jag hade varit utan jobb i 1månad (den 3graviditetsmånaden), detta var efter 2månader med nytt 100% jobb som jag pratade med dem. Ett kontor i Bergen sa detsamma till min kollega och sa att enda chansen var om jag blev sjukskriven resten av graviditeten..! HELLO?? Det kan ju omöjligt ha stämt men som sagt så såg jag till att bli det också.

Sen flyttade jag till Oslo och gick med svansen mellan bena till Nav och hoppades på att få mina mammapengar: INGA PROBLEM sa de. Hade inte spelat någonroll om jag blivit sjukskriven eller ej för jag hade ju jobbat alla andra månaderna och fått inkomst från dem!!

Snacka om att skjuta sig själva, Nav alltså..

Här i Kristiansand så har jag den uppfattning av att de försöker hjälpa en mycket mer än i Tönsberg men min absolut bästa erfaring har jag från Oslo. Där var hon jag pratade med bara där för att hjälpa!!! Men hon var ny där då så kanske hon fortfarande hade tron på Nav ;)

Åja, jeg har ventet 5 mnder på sykepenger, bla. fordi de rotet bort papirer et par ganger og what not. Systemet funker ikke at all! Det eneste som funker er å purre til man blir.. gal og ikke gi seg.

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å rote bort så mange papirer som nav gjør jeg...

Hører jo om det her inne hele tiden.

aldri hatt noe med de å gjøre, så skal starte med et åpent sinn.

Back
Topp