Har en mann som jobber på havet. Han er borte i 5 uker, og hjemme i 5. Jeg er dårlig og vi har en datter på 7 fra før av. Er vi flere i lignende situasjon? Hvordan greier dere dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Her skal mannen være borte til 5 uker før termin... ganske kjipt, men har jo ikke så mye annet valg enn å gjøre det beste ut av det![]()
Jeg har en mann som jobber 14dager borte og 14 dager hjemme. Har tre barn fra 2-9 år fra før. Nå er jeg ganske heldig og er ikke så dårlig da, bare generelt uggen liksom..
Det er tøft mens det står på, men går seg som regel litt til første trimester er overstått da..![]()
Ja, har vært borte et par uker allerede... corona ødelegger for hjemreiser underveisWow, fra nå av???
Mannen min er 3 uker borte og 3 uker hjemme og vi har en på 1 år. Man må bare planlegge godt å forbrede det man kan dagen før. Alt går bare man er innstilt på detHar en mann som jobber på havet. Han er borte i 5 uker, og hjemme i 5. Jeg er dårlig og vi har en datter på 7 fra før av. Er vi flere i lignende situasjon? Hvordan greier dere dere?