Flere som er mye alene?

BestWishes

Flørter med forumet
MayDay2021
Har en mann som jobber på havet. Han er borte i 5 uker, og hjemme i 5. Jeg er dårlig og vi har en datter på 7 fra før av. Er vi flere i lignende situasjon? Hvordan greier dere dere?
 
Jeg har en mann som jobber 14dager borte og 14 dager hjemme. Har tre barn fra 2-9 år fra før. Nå er jeg ganske heldig og er ikke så dårlig da, bare generelt uggen liksom.. :hungover:
Det er tøft mens det står på, men går seg som regel litt til første trimester er overstått da.. :happy:
 
Min mann begynner i ny jobb på torsdag, 2 uker på og 4 uker av. Så det blir spennende å se hvordan dette blir,vår første graviditet ❤️
 
Her skal mannen være borte til 5 uker før termin... ganske kjipt, men har jo ikke så mye annet valg enn å gjøre det beste ut av det :woot:
 
Jeg har en mann som jobber 14dager borte og 14 dager hjemme. Har tre barn fra 2-9 år fra før. Nå er jeg ganske heldig og er ikke så dårlig da, bare generelt uggen liksom.. :hungover:
Det er tøft mens det står på, men går seg som regel litt til første trimester er overstått da.. :happy:

Her kommer han hjem når jeg bikker uke 12 :-/ Slipper unna alt han, haha.
 
Har en mann som jobber på havet. Han er borte i 5 uker, og hjemme i 5. Jeg er dårlig og vi har en datter på 7 fra før av. Er vi flere i lignende situasjon? Hvordan greier dere dere?
Mannen min er 3 uker borte og 3 uker hjemme og vi har en på 1 år. Man må bare planlegge godt å forbrede det man kan dagen før. Alt går bare man er innstilt på det
 
Blir ikke helt på samme måten som dere med menn i Nordsjøen, men har en samboer som reiser noen uker i året med jobben. Han har vært borte halve perioden jeg har vært gravid nå og skal vekk tre uker til i november. Så skal han bort i 4 måneder for og etter fødsel.. men vi visste jo om dette på forhånd, og det er jobben hans, så da må vi bare gjøre det beste ut av det ☺️
 
Har en man med reis jobb , borte fra søndags natt til torsdag natt hver uke , litt godt å få litt alene tid også :joyful:
 
Er alene i 2 uker, men til gjengjeld er han hjemme i 4. Skal snart være alene igjen, har en 2-åring. Men tror det kommer til å gå fint, hun er jo i bhg på dagtid og sovner kl 19 liksom. Og i helgene har jeg mulighet til å få litt hjelp om jeg trenger en hvil :) vi er vant med at livet er sånn, gravid eller ei.
 
Back
Topp