Flere som er lei?

Nei, skulle jeg vært drittlei nå ville de siste månedene blitt utrolig tunge.

Heldigvis ikke lei enda :)
Begynt å jobbe igjen i redusert stilling, så håper tiden går raskere på grunn av det :)

Er ikke lei av å være gravid, koser meg masse med det :)

Men er lei av å gå hjemme :/ gleder meg til lillegutt kommer så jeg har han å fylle dagene med <3

Jeg gleder meg til fødselen ja. Prøver å tenke på det, fokuserer jeg for mye på at jeg er lei blir vel tiden enda lenger.

Er veldig tung og sliten og er bare i uke 22! Lurer på hvor mye større magen blir, er glad jeg har fått manuell rullestol. (Fikk det i forbindelse med funksjonshemming i ledd og muskler som nok ikke akkurat bidrar til mindre slitsomhet i svangerskapet)

Jah.. alt er så tungt og slitsomt :( vil gjøre mye mer uten å bli helt død i kroppen...
Ditto!

Jeg har ikke den største magen, så det er heldigvis ikke så tungt.. Men etter å ha vært i dårlig form mer eller mindre siden SA'en i august så gleder jeg meg til å få tilbake kroppen min igjen, og faktisk kunne bidra litt mer her hjemme og i samfunnet generelt igjen..

Ditto!

Jeg har ikke den største magen, så det er heldigvis ikke så tungt.. Men etter å ha vært i dårlig form mer eller mindre siden SA'en i august så gleder jeg meg til å få tilbake kroppen min igjen, og faktisk kunne bidra litt mer her hjemme og i samfunnet generelt igjen..

Ja det er akkurat det som er så irriterende å ikke føle jeg kan bidra verken hjemme eller utenfor hjemmet så mye som jeg vil. Gleder meg bare til å få ut lille skatten slik at kroppen kommer tilbake til seg selv

Heldigvis ikke lei, gleder meg til de neste ukene:) Hatt et flott svangerskap til nå. Håper de siste 15 ukene (tenk at det ikke er fler enn 15 igjen?!) til termin også går fint! Gleder meg til magen vokser videre og det blir enda mer og sterke spark.

Ja det er akkurat det som er så irriterende å ikke føle jeg kan bidra verken hjemme eller utenfor hjemmet så mye som jeg vil. Gleder meg bare til å få ut lille skatten slik at kroppen kommer tilbake til seg selv
Det er en helt grusom følelse!
For min del føler jeg meg rett og slett bare ubrukelig og i veien.. Jeg krever så mye tilrettelegging at jeg blir flau og lei meg på mine egne og de rundt meg sine vegne... Ikke noe kult å føle seg som en kongle i skoen på de rundt!

Ja :( desverre! Skulle virkelig ønske jeg kunne få ett bedre svangerskap denne gangen, men den gang ei :(

Men føler meg likevel privilegerte som får mulighet til å bære frem barna mine.

Syns sparkene er koselige:)

Det er en helt grusom følelse!
For min del føler jeg meg rett og slett bare ubrukelig og i veien.. Jeg krever så mye tilrettelegging at jeg blir flau og lei meg på mine egne og de rundt meg sine vegne... Ikke noe kult å føle seg som en kongle i skoen på de rundt!

Jeg vet! Aah! Kjenner meg så igjen!

Ja :( desverre! Skulle virkelig ønske jeg kunne få ett bedre svangerskap denne gangen, men den gang ei :(

Men føler meg likevel privilegerte som får mulighet til å bære frem barna mine.

Syns sparkene er koselige:)

Samme her! Dette er mitt tredje svangerskap og de har liksom blitt verre og verre. Men syns også det er veldig flott å tenke på at jeg har et barn som vokser inni meg og koser meg også de små stundene når jeg kjenner spark og sånn!

Skulle bare ønske svangerskapet varte litt kortere

Jeg er lei.. -.- Trives ikke som gravid, men veldig godt som mamma! Så jeg for min del kan godt hoppe fram til permisjonstart og fødsel slik at jeg heller kan bli mamma enda engang istedenfor å gå gravid!:p Føler at jeg har så lite med energi uansett hvor mye/lite jeg gjør... Selvom jeg føler meg lei nå så får bebis bare holde seg i magen en god stund til :)

Ja!!!! Kjenner på d!! Er på ingen måte klar for å få ham ut, men skulle bare ønske meg noen timer fri fra denne magen! Føler meg kjempetung, og klarer ikke gjøre en dritt uten lydeffekter! Forstår ikke hvorfor d føles så tungt allerede. Har knapt gått opp i vekt, men fått meg en solid mage allerede... Og har 13 uker igjen!! Håper d bare er en fase og at eg snart innfinner meg m at heg skal låne bort kroppen min i tre mnd til :P

Ja, jeg synes faktisk at det nå begynner å merkes litt asså. Merker det er tungt å bøye seg å ta opp ting fra gulvet. Å ta på skoene er også litt sånn ork..hehe :p Ellers synes jeg formen er fin nå og har ikke de værste plagene for tiden og ser derfor ikke så mørkt på de 3 siste mnd nå :) Men det kommer nok til å ta en god stund før jeg orker å gå gravid igjen asså, for sååå mye nyter jeg det virkelig ikke :p Skal selvfølgelig bli deilig å være ferdig når juni er her :)

Back
Topp