pittelilletrille
Blir kjent med forumet
Er det flere enn meg som begynner å bli drittlei? Er bare i midten av uke 26 og allerede er det kjempetungt! Bah! Måtte tiden gå fort fremover....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det flere enn meg som begynner å bli drittlei? Er bare i midten av uke 26 og allerede er det kjempetungt! Bah! Måtte tiden gå fort fremover....
Jah.. alt er så tungt og slitsomtvil gjøre mye mer uten å bli helt død i kroppen...
Ditto!Jah.. alt er så tungt og slitsomtvil gjøre mye mer uten å bli helt død i kroppen...
Ditto!
Jeg har ikke den største magen, så det er heldigvis ikke så tungt.. Men etter å ha vært i dårlig form mer eller mindre siden SA'en i august så gleder jeg meg til å få tilbake kroppen min igjen, og faktisk kunne bidra litt mer her hjemme og i samfunnet generelt igjen..
Det er en helt grusom følelse!Ja det er akkurat det som er så irriterende å ikke føle jeg kan bidra verken hjemme eller utenfor hjemmet så mye som jeg vil. Gleder meg bare til å få ut lille skatten slik at kroppen kommer tilbake til seg selv
Det er en helt grusom følelse!
For min del føler jeg meg rett og slett bare ubrukelig og i veien.. Jeg krever så mye tilrettelegging at jeg blir flau og lei meg på mine egne og de rundt meg sine vegne... Ikke noe kult å føle seg som en kongle i skoen på de rundt!
Jadesverre! Skulle virkelig ønske jeg kunne få ett bedre svangerskap denne gangen, men den gang ei
Men føler meg likevel privilegerte som får mulighet til å bære frem barna mine.
Syns sparkene er koselige![]()