Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja Hjelpes altså!! Termin i juni.. Har også en født høsten 2013, så her blir det travelt
Og ett storesøsken, men hun er heldigvis ikke noe småbarn lenger
Det er jo helt galskap, hadde endelig fått igjen kroppen min etter å ha gått sammenengende gravid i 2 år (følte jeg ). Og så skjedde det igjen!
Oddsen for at det skulle skje er lik, 0!!
Fantastisk!! Det var egentlig supergodt å lese for en noe bekymret mor som bare har "litt" hetta nå!Gratulerer da!
Haha, ble slik her også
Fikk en i nov 2012, en i des 2013 og snuppa nå i mai 2015 - har en i juni 2008 i tillegg. Fikk 3 barn ila 2,5 år
Alt går på et vis
Fantastisk!! Det var egentlig supergodt å lese for en noe bekymret mor som bare har "litt" hetta nå!
Og tusen takk ja
Vil du dele noen erfaringer, anything? Jeg tenker på, hvordan skal dette gåååå?? En som skal leveres i bhg, og så ha babyen og 1 åringen hjemme, tenker på all logistikken, all jobben, alt wææææææ Haha!
Jeg tror jeg har blitt klin hakke gal som gjør det her frivillig
Har også en mann som jobber 6-18 mesteparten av tiden, så her er det jeg som står for det meste med barna
Heldigvis superflink pappa når han er hjemme
Men jeg bare, kjenner at det føles litt uoverkommelig??
Samtidig så syns jeg overgangen fra 1-2 var tøffere enn 2-3 (så var nr 2 syk og da), men Please fortell meg at 3-4 blir pancake?
Ps, har forresten en 2009 selv. Så skremmende likt dette her
Haha, ja Hjelpes altså!! Termin i juni.. Har også en født høsten 2013, så her blir det travelt
Og ett storesøsken, men hun er heldigvis ikke noe småbarn lenger
Det er jo helt galskap, hadde endelig fått igjen kroppen min etter å ha gått sammenengende gravid i 2 år (følte jeg ). Og så skjedde det igjen!
Oddsen for at det skulle skje er lik, 0!!
Er ikke gravid, men håper å få to veldig tette, faktisk. Planlagt.
Takk. Vi jobber med saken. Glad for at samboeren er helt enig. Han er eldre, så det passer fint med tette.Krysser fingrene for deg
Nå er jeg veldig direkte, så ikke svar hvis du ikke syns det er greit... Ammer du enda? Har du fått tilbake mensen?Er ikke gravid, men håper å få to veldig tette, faktisk. Planlagt.