Flere som er gravide igjen?

Er du?:D
 
Blir noen år til :)
 
Haha, ja :eek: Hjelpes altså!! Termin i juni.. Har også en født høsten 2013, så her blir det travelt :eek:
Og ett storesøsken, men hun er heldigvis ikke noe småbarn lenger :)
Det er jo helt galskap, hadde endelig fått igjen kroppen min etter å ha gått sammenengende gravid i 2 år (følte jeg :p). Og så skjedde det igjen!
Oddsen for at det skulle skje er lik, 0!!
 
Haha, ja :eek: Hjelpes altså!! Termin i juni.. Har også en født høsten 2013, så her blir det travelt :eek:
Og ett storesøsken, men hun er heldigvis ikke noe småbarn lenger :)
Det er jo helt galskap, hadde endelig fått igjen kroppen min etter å ha gått sammenengende gravid i 2 år (følte jeg :p). Og så skjedde det igjen!
Oddsen for at det skulle skje er lik, 0!!

Gratulerer da! :D

Haha, ble slik her også :p
Fikk en i nov 2012, en i des 2013 og snuppa nå i mai 2015 - har en i juni 2008 i tillegg. Fikk 3 barn ila 2,5 år :p
Alt går på et vis ;)
 
Gratulerer da! :D

Haha, ble slik her også :p
Fikk en i nov 2012, en i des 2013 og snuppa nå i mai 2015 - har en i juni 2008 i tillegg. Fikk 3 barn ila 2,5 år :p
Alt går på et vis ;)
Fantastisk!! :D Det var egentlig supergodt å lese for en noe bekymret mor som bare har "litt" hetta nå! ;)
Og tusen takk ja:)
Vil du dele noen erfaringer, anything? Jeg tenker på, hvordan skal dette gåååå?? :eek: En som skal leveres i bhg, og så ha babyen og 1 åringen hjemme, tenker på all logistikken, all jobben, alt wææææææ :eek: Haha!
Jeg tror jeg har blitt klin hakke gal som gjør det her frivillig :p
Har også en mann som jobber 6-18 mesteparten av tiden, så her er det jeg som står for det meste med barna
Heldigvis superflink pappa når han er hjemme :D
Men jeg bare, kjenner at det føles litt uoverkommelig??
Samtidig så syns jeg overgangen fra 1-2 var tøffere enn 2-3 (så var nr 2 syk og da), men Please fortell meg at 3-4 blir pancake? :D

Ps, har forresten en juli 2009 selv. Så skremmende likt dette her :p :D
 
Fantastisk!! :D Det var egentlig supergodt å lese for en noe bekymret mor som bare har "litt" hetta nå! ;)
Og tusen takk ja:)
Vil du dele noen erfaringer, anything? Jeg tenker på, hvordan skal dette gåååå?? :eek: En som skal leveres i bhg, og så ha babyen og 1 åringen hjemme, tenker på all logistikken, all jobben, alt wææææææ :eek: Haha!
Jeg tror jeg har blitt klin hakke gal som gjør det her frivillig :p
Har også en mann som jobber 6-18 mesteparten av tiden, så her er det jeg som står for det meste med barna
Heldigvis superflink pappa når han er hjemme :D
Men jeg bare, kjenner at det føles litt uoverkommelig??
Samtidig så syns jeg overgangen fra 1-2 var tøffere enn 2-3 (så var nr 2 syk og da), men Please fortell meg at 3-4 blir pancake? :D

Ps, har forresten en 2009 selv. Så skremmende likt dette her :p :D

Ooh, ja det er skremmende likt :eek: :p

Men det er overkommelig! ;)
Da tredjemann ble født gikk eldste på skolen og jeg hadde begge de yngste guttene hjemme hele tiden. Det gikk faktisk veldig fint, begge hadde en god hvil på dagtid så jeg fikk henta meg litt inn igjen. Men når frøkna kom i mai og de fortsatt ikke hadde bhg plass ble det hakket værre ;p
De begynte i bhg nå i august da.
Så her er det opp og hopp om morgenen og gjøre alle klar til skole og bhg, så går jeg hjem og koser litt med minste frøkna :)

Jeg er avhengig av rutiner! Det som kan gjøres klart i forkant gjøres klart. Lager skolemat kvelden før (legger i matboks og setter i kjøleskapet), finner frem klær til neste morgen, sjekker over sekkene osv
Da jeg hadde guttene hjemme, hadde jeg alltid en stellebag som var ferdig pakket og klar til å ta med i farten.
Storhandler en gang i uka, begynner å forberede dagens middag mens guttene er på skole og i bhg og snuppa sover -skreller poteter, skjærer opp eventuelle grønnsaker, kjøttkaker stekes og legges i sausen for å varmes opp senere osv.

Jeg syns også overgangen fra 1-2 var tyngre enn fra 2-3. Min personlige mening er at fra 3-4 er pancake ja ;)

Med tre unger fra før, og det to er tette er hverdagen allerede travel og man nå ha gode rutiner. Så hva gjør det vel med en til? :p

Travelt?? Ja så absolutt! Har gått ned 5kg etter at guttene begynte i bhg i august. Nattesøvn -hva er det?!?
Sliten er bare forbokstavene!
Men det er såååå verdt det. Hadde jeg kunnet velge igjen, ville jeg ikke gjort noe annerledes! ;)
De har så mye glede av hverandre og gir oss så mye kjærlighet ❤️
Det er på det værste nå med trassalder, utviklingstrinn og stadig en som utforsker nye ting... Men et år og to frem så vil det være et vagt minne og hverdagen er hektisk på en annen måte.

Har trua på deg jeg, dette klarer du fint! ;)
 
Er ikke gravid, men håper å få to veldig tette, faktisk. Planlagt.
 
Haha, ja :eek: Hjelpes altså!! Termin i juni.. Har også en født høsten 2013, så her blir det travelt :eek:
Og ett storesøsken, men hun er heldigvis ikke noe småbarn lenger :)
Det er jo helt galskap, hadde endelig fått igjen kroppen min etter å ha gått sammenengende gravid i 2 år (følte jeg :p). Og så skjedde det igjen!
Oddsen for at det skulle skje er lik, 0!!

OIOIOI!!:dummy1: Gratulerer så masse til deg :)
 
Er ikke gravid, men håper å få to veldig tette, faktisk. Planlagt.
Nå er jeg veldig direkte, så ikke svar hvis du ikke syns det er greit... Ammer du enda? Har du fått tilbake mensen?
 
Gratulerer :) :) :)
 
Det blir ikke flere på oss. Det holder med en. :)
 
Ikkje gravid og kjem nok ikkje til å bli det heller. 3 stk på 14 mnd er meir enn nok for oss, sjølv om eg gjerne kunne tenkt meg ein til :p :eek:
 
Her er vi ferdig, vi begge hadde ønske om 2 og det har vi nå. Gratulerer så mye :)
 
Back
Topp