OioioiJa du skal få oppdatering
Hun spurte meg faktisk en dag om ikke jeg bare skulle operere bort livmoren min..
En vi kjenner har gjort det, og frøkna her mente at det hørtes ut som en god ide for meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OioioiJa du skal få oppdatering
Hun spurte meg faktisk en dag om ikke jeg bare skulle operere bort livmoren min..
En vi kjenner har gjort det, og frøkna her mente at det hørtes ut som en god ide for meg![]()
Stesønnen min ble 7 når småen vår kom, han gledet seg veldig til å bli storebror og snakket om det hele tiden, først gikk det veldig fint, men etterhvert begynte det å komme sjalusi, oppmerksomhetssyke og han følte seg utenfor. Vi var veldig bevviste på å inkludere han i alt. Og det gjorde vi også, så når dette startet satt vi egentlig som ett stort spørsmålstegn og kunne ikke forstå hvorfor, kanskje fordi han har vært vandt til å få all oppmerksomhet i 7 år av foreldrene/steforeldrene sine. Så jeg tror at det er vanskeligere for litt eldre barn, enn små :-/ Etter at han flyttet med mamman sin ganske langt bort og vi bare har han annenhver helg istedenfor annenhver uke så har det bedret seg ganske, så ett eller annet har det jo vært, men hva er jammen ikke godt å si!Dette er nr 2, og blir nok siste tilskuddet i flokkenkjenner jeg er veldig spent på Åssen det blir med 2, har ei datter fra før på 7, så er jo en del år mellom dem, hun blir 8 når babyen kommer. Spent på Åssen hun vil takle det, hun syntes faktisk ikke noe om å bli storesøster, å mente det holdt med oss 3, som hun er vant til
![]()
Men det kommer seg nokmen tenker det kanskje kan bli mer lettvint siden hun eldre, å er ganske selvstendig. Men man vet jo aldri, hun kan jo også sette Seg på bakbeina
Sent from my iPhone using BV Forum
Så spennende! Her er småen 2 år og 4 mnd når bebi2 kommerBlir nr to her også. Har ei lita ei på 19 mnd nå som blir ca 2år og 3 mnd når lille kommer. Blir spennende å se hvordan hun reagerer på å få en baby i hus. Blir spennende for mamman og pappan også hvordan hverdagen med to små blir. Skremmende, men gledelig!
Termin januar 2015
Absolutt!Så spennende! Her er småen 2 år og 4 mnd når bebi2 kommerVi får prates å se hvordan de reagerer
![]()
Samma her duVenter også nr to, 29 januarNr 1 blir 2 år i slutten av september så det blir ca 2 år og 4 mndr imellom dem
Gleder oss veldig!