Flere som blir mamma til to nå?

Nummer to her også :) Veldig spent! Som flere av dere har nevnt, så håper jeg ikke eldstemann føler seg utelatt. Skal gjøre alt i min makt å la henne få ta del i babyhverdagen, så hun føler seg stolt og flink storesøster. :-))
Gleder meg!! :)))

22. januar 2015 <3

Nr 4 her :)

nr 2 her i gården, blir to veldig tette ca 15 mnd, blir nok ganske heftig i perioder, men dem får nok mye glede av hverandre :) gleder meg masse til å bli 2 barnsmamma:)

Dette er nr 2, og blir nok siste tilskuddet i flokken :) kjenner jeg er veldig spent på Åssen det blir med 2, har ei datter fra før på 7, så er jo en del år mellom dem, hun blir 8 når babyen kommer. Spent på Åssen hun vil takle det, hun syntes faktisk ikke noe om å bli storesøster, å mente det holdt med oss 3, som hun er vant til :)
Men det kommer seg nok :) men tenker det kanskje kan bli mer lettvint siden hun eldre, å er ganske selvstendig. Men man vet jo aldri, hun kan jo også sette Seg på bakbeina :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det nr 2 på kort tid er veldig spent på om hvordan det blir med 2 små på en gang

Dette er nr 2, og blir nok siste tilskuddet i flokken :) kjenner jeg er veldig spent på Åssen det blir med 2, har ei datter fra før på 7, så er jo en del år mellom dem, hun blir 8 når babyen kommer. Spent på Åssen hun vil takle det, hun syntes faktisk ikke noe om å bli storesøster, å mente det holdt med oss 3, som hun er vant til :)
Men det kommer seg nok :) men tenker det kanskje kan bli mer lettvint siden hun eldre, å er ganske selvstendig. Men man vet jo aldri, hun kan jo også sette Seg på bakbeina :p

Stesønnen min ble 7 når småen vår kom, han gledet seg veldig til å bli storebror og snakket om det hele tiden, først gikk det veldig fint, men etterhvert begynte det å komme sjalusi, oppmerksomhetssyke og han følte seg utenfor. Vi var veldig bevviste på å inkludere han i alt. Og det gjorde vi også, så når dette startet satt vi egentlig som ett stort spørsmålstegn og kunne ikke forstå hvorfor, kanskje fordi han har vært vandt til å få all oppmerksomhet i 7 år av foreldrene/steforeldrene sine. Så jeg tror at det er vanskeligere for litt eldre barn, enn små :-/ Etter at han flyttet med mamman sin ganske langt bort og vi bare har han annenhver helg istedenfor annenhver uke så har det bedret seg ganske, så ett eller annet har det jo vært, men hva er jammen ikke godt å si!

Håper det går bedre for dere! :)

Vi venter nummer tre. Det blir litt attpåklatt for yngste er fem år. Så vi er veldig spente. Men da vi fikk nummer to var de to ganske jevne. Og det gikk veldig bra! Hender også at jeg lurer på hva i all verden vi har satt i gang;) Men gleder oss veldig også:)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Blir nummer to her og. Er veldig spent på hvordan 4 åringen tar det, han blir fem innen bebien kommer så tror det går veldig bra:-) også har han mast om å bli storebror i to år snart så vi krysser fingrene:-) men det blir nok ikke bare en dans på roser når jeg har småkusinene/fetterene hans på fanget blir han fort sjalu ja, krabber opp på fanger og later som om han er en baby! Haha!

Blir nr to her også. Har ei lita ei på 19 mnd nå som blir ca 2år og 3 mnd når lille kommer. Blir spennende å se hvordan hun reagerer på å få en baby i hus. Blir spennende for mamman og pappan også hvordan hverdagen med to små blir. Skremmende, men gledelig!

Termin januar 2015

Blir nr to her også. Har ei lita ei på 19 mnd nå som blir ca 2år og 3 mnd når lille kommer. Blir spennende å se hvordan hun reagerer på å få en baby i hus. Blir spennende for mamman og pappan også hvordan hverdagen med to små blir. Skremmende, men gledelig!

Termin januar 2015
Så spennende! Her er småen 2 år og 4 mnd når bebi2 kommer :p Vi får prates å se hvordan de reagerer :)

Blir mamma til to :D koselig, rart og skremmende å tenke på! Lille prinsessa ble akkurat 1 år gammel.

Tobarnsmamma i januar 2015<3

Storesøster blir 3 i januar, og hittil virker det som om hun synes det er kjekt. Hun er ganske opptatt av at hun vil ha lillebror :P Tror vi kommer til å oppleve litt atferdsendring, men tror det vil stabilisere seg greit etterhvert.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Blir nr 2 her, og kjenner jeg er veldig spent på hvordan storebror, som blir 3 1/2, tar det. Men han har godt av å måtte dele oppmerksomheten vår med fler:-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp