Flere som blir mamma til to nå?

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg er skikkelig spent på hvordan det kommer til å bli med to stykker på fulltid. Jeg har jo en bonus-sønn men det blir liksom ikke det samme da han bare er hos oss annenhver helg og noen ferier.

Er dere like spente som meg? Hva er forventingene deres?

Og til dere som allerede har 2 og blir mamma til 3+, hvordan var det for dere? :)

Dette er nr 3 og vi er skrekkslagne!! Prøver å ikke tenke så mye på det...er fortsatt redd det kan gå galt, så venter noen uker med å ta det inn over meg og starte å finne ut av hvordan vi må tilrettelegge for enda et barn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Men jeg gleder meg jo også! Skrekkslagen fryd. Jeg VIL ha en til, men noen ganger er jeg på nippet til å angre meg :p Det er nok bare nå, når babyen kommer vil vi ikke angre:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det nr 2:) gleder oss veldig:)

05.01.2015 <3

Blir nr 4 her :P

Husker den følelsen med nr 2. Gikk heldigvis bra. :) Etter det har det vært "lekende" lett :P
Nå kjenner jeg gruer meg forferdelig :P Glad dette er den siste :P :D Ser for meg en veldig travel tid fremover :P :)

Har vært slik at jeg angrer til tider, men samtidig så ser jeg frem til dette :) Endelig være ferdig med baby og graviditeter :D :P

Blir nr 4 her :P

Husker den følelsen med nr 2. Gikk heldigvis bra. :) Etter det har det vært "lekende" lett :P
Nå kjenner jeg gruer meg forferdelig :P Glad dette er den siste :P :D Ser for meg en veldig travel tid fremover :P :)

Har vært slik at jeg angrer til tider, men samtidig så ser jeg frem til dette :) Endelig være ferdig med baby og graviditeter :D :P
Skjønner deg godt! Jeg håper at det ikke blir en stor omveltning, men at det kan skli lett inn i hverdagen! Er så redd for at det skal bli totalt stress :( er kjempe redd for stress..

Jeg startet med å få tvillinger da jeg var 20år. Og det å få tredje mann var lekende lett. Bare 1 lissom. Skal sies at jeg synes ikke det var så slitsomt med tvillingene heller jeg da men.
Nå var jeg jo helt ferdig med å få barn og minste begynner på skolen. Og med to bonusbarn i tillegg så er jeg jo litt redd. Men allikevel nei ikke. Alle ungene er blitt så store. Og det å få en liten baby i hus tror jeg blir kjempekoselig <3

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Gleder meg veldig, men er spent på han som blir 2 år når lillebror/søster kommer, for han er jo vant til å få vår fulle oppmerksomhet... Og jeg er litt redd for at jeg skal kjenne på at jeg ikke får like mye tid med han etter at nestemann kommer, men samtidig er jeg så glad for å gi han søsken for det kommer til å gi han mye glede i livet :-)

Sønnen vår er veldig rolig så jeg er ikke redd for at det skal bli fullt kaos i heimen egentlig :)

Termin 9.jan ❤️

Her kommer nr to nå (hvis alt går bra) og er spent på hverdagen fremover :-D
Mye styr, men sikkert mye moro også. Grugleder meg... :-)

Nummer to her og:) gleder meg veldig, men spent på hvordan det vil endre hverdagen.. Er også veldig spent på hvordan det går når 4åringen ikke lenger får all oppmerksomheten!! Hehe ;)

Jente født 02.06.10
App taster :)

Vi må gi hverandre tips etterhvert! :) Det er noe jeg gruer meg veldig til, tenk om nr 1 føler seg helt utelatt? Jeg har jo så lyst til å kunne gi all min oppmerksomhet og kjærlighet til begge to!!

Blir nr.2 her også.:) Men nr.1 for mannen.
Her i huset rekker "storesøster" å bli 13 år før nestemann kommer til.. Kjenner at jeg gruer litt til å fortelle det til henne, for jeg tror nok det kan bli "verdens undergang"! ;) Jeg forventer tårer og et aldri så lite sammenbrudd...
Hun har to småsøsken hos pappaen, og syns det er deilig å være enebarn hjemme hos oss..:p
Mulig det er flaut også med gravid mamma, når man går på ungdomsskolen ;)

Blir nr.2 her også.:) Men nr.1 for mannen.
Her i huset rekker "storesøster" å bli 13 år før nestemann kommer til.. Kjenner at jeg gruer litt til å fortelle det til henne, for jeg tror nok det kan bli "verdens undergang"! ;) Jeg forventer tårer og et aldri så lite sammenbrudd...
Hun har to småsøsken hos pappaen, og syns det er deilig å være enebarn hjemme hos oss..:p
Mulig det er flaut også med gravid mamma, når man går på ungdomsskolen ;)
Hehe måtte le litt nå :p Det blir ihvertfall ikke så mye sjalusi i den forstand, men som du sier "verdens undergang" :P

Hehe måtte le litt nå :p Det blir ihvertfall ikke så mye sjalusi i den forstand, men som du sier "verdens undergang" :p

Frykter det blir litt sånn ja ;) Har prøvd å forberede henne litt da, å spurt om det ikke hadde vært koselig med søsken her også, men svaret er kontant NEI!

Frykter det blir litt sånn ja ;) Har prøvd å forberede henne litt da, å spurt om det ikke hadde vært koselig med søsken her også, men svaret er kontant NEI!
Heheh, MÅ vite hva hun sier når dere skal fortelle at hun faktisk skal bli storesøster igjen :p

Heheh, MÅ vite hva hun sier når dere skal fortelle at hun faktisk skal bli storesøster igjen :p

Ja du skal få oppdatering ;)

Hun spurte meg faktisk en dag om ikke jeg bare skulle operere bort livmoren min..
En vi kjenner har gjort det, og frøkna her mente at det hørtes ut som en god ide for meg ;)

Back
Topp