Flere som begynner å bli lei?

Synes det går greit, stort sett men gleder meg til utvalget av klær blir større og kondisen er tilbake... men alt i alt lite vondter og plager i forhold til mange her...
 
Veldig lei! Tett i nesa (er ikke forkjølet), vondt i hodet, svetter mye, symfyse-og ryggsmerter.... jeg vil ikke at lillemann skal komme før termin, men vi kan godt spole rett frem til januar nå for min del[emoji23]
 
besøker fra februar forumet.
Jeg er også lei allerede, er bare i uke 26, men føler meg høygravid. Med ektreme kynnere, så jeg ofte ikke klarer å gå/stå eller noe som helst..
Skjønner heller ikke hvordan jeg skal holde ut 3 mnd til... men vil jo så klart ikke ha prematur baby.
 
Jeg klager daglig over hvor lei jeg er her hjemme. Så, i går satte vi å så på Helene sjekker inn på nyfødt intensiv, på NRK. Tårene trilla over hva de foreldrene (og barna) må igjennom.
Så jeg fant ut at jeg må slutte å klage men ja, hadde jeg kunne spolt over jula hadde jeg gjort det lett!!
 
Også lei.

Skal bli veldig godt når desember kommer :)

Jeg og mannen har avlyst jula, vi skal feire alene. Er stor sannsynlighet for at jeg føder ganske tett opp mot jul..
 
Jeg klager daglig over hvor lei jeg er her hjemme. Så, i går satte vi å så på Helene sjekker inn på nyfødt intensiv, på NRK. Tårene trilla over hva de foreldrene (og barna) må igjennom.
Så jeg fant ut at jeg må slutte å klage men ja, hadde jeg kunne spolt over jula hadde jeg gjort det lett!!
jeg vet ikke helt om jeg tørr å se den episoden jeg :/ iallefall ikke enda.... :( hvilket sykehus var det ifra?


(akkuratt nå er jeg lei for jeg får ikke puste når jeg sitter vanlig! )
 
Jeg klager daglig over hvor lei jeg er her hjemme. Så, i går satte vi å så på Helene sjekker inn på nyfødt intensiv, på NRK. Tårene trilla over hva de foreldrene (og barna) må igjennom.
Så jeg fant ut at jeg må slutte å klage men ja, hadde jeg kunne spolt over jula hadde jeg gjort det lett!!
Den så jeg også igår og jeg grein ja :( stakkars folk... Hun som kom inn sist der og skrek i panikk fordi hun sikkert ikke ville føde... Jeg skal slutte å klage.
 
jeg vet ikke helt om jeg tørr å se den episoden jeg :/ iallefall ikke enda.... :( hvilket sykehus var det ifra?


(akkuratt nå er jeg lei for jeg får ikke puste når jeg sitter vanlig! )

Set var fra st.olavs i Trondheim!
Synes det var utrolig sterkt å se, fikk litt perspektiv etter den episoden! Men skjønner det ikke frister å se å:)

Men de to minste der ble født i uke 24, vi er heldigvis over de mest kritiske stadiene! :)
 
Er absolutt ikke lei :) nyter hver dag med min 2-åring som sover, spiser og forstår der meste og tenker at snart blir familielivet snudd på hodet igjen og søvnmangelen røyner på [emoji85]
 
besøker fra februar forumet.
Jeg er også lei allerede, er bare i uke 26, men føler meg høygravid. Med ektreme kynnere, så jeg ofte ikke klarer å gå/stå eller noe som helst..
Skjønner heller ikke hvordan jeg skal holde ut 3 mnd til... men vil jo så klart ikke ha prematur baby.
føler med deg:( har vært lei siden uke 26 sjøl, 32 uker nå..fortsatt 2 med igjen:meh::meh: får ikke sove så er bestandig trøtt og i dårlig humør.. vil at det skal bli nyttår fort som fy:knegg:
 
Back
Topp