Synes det går greit, stort sett men gleder meg til utvalget av klær blir større og kondisen er tilbake... men alt i alt lite vondter og plager i forhold til mange her...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hopper gladelig over julen jeg om det betyr å bli «ferdig fortere».. sliitenVeldig lei! Tett i nesa (er ikke forkjølet), vondt i hodet, svetter mye, symfyse-og ryggsmerter.... jeg vil ikke at lillemann skal komme før termin, men vi kan godt spole rett frem til januar nå for min del[emoji23]
Jeg hopper gladelig over julen jeg om det betyr å bli «ferdig fortere».. sliiten
jeg vet ikke helt om jeg tørr å se den episoden jeg :/ iallefall ikke enda.... hvilket sykehus var det ifra?Jeg klager daglig over hvor lei jeg er her hjemme. Så, i går satte vi å så på Helene sjekker inn på nyfødt intensiv, på NRK. Tårene trilla over hva de foreldrene (og barna) må igjennom.
Så jeg fant ut at jeg må slutte å klage men ja, hadde jeg kunne spolt over jula hadde jeg gjort det lett!!
Den så jeg også igår og jeg grein ja stakkars folk... Hun som kom inn sist der og skrek i panikk fordi hun sikkert ikke ville føde... Jeg skal slutte å klage.Jeg klager daglig over hvor lei jeg er her hjemme. Så, i går satte vi å så på Helene sjekker inn på nyfødt intensiv, på NRK. Tårene trilla over hva de foreldrene (og barna) må igjennom.
Så jeg fant ut at jeg må slutte å klage men ja, hadde jeg kunne spolt over jula hadde jeg gjort det lett!!
jeg vet ikke helt om jeg tørr å se den episoden jeg :/ iallefall ikke enda.... hvilket sykehus var det ifra?
(akkuratt nå er jeg lei for jeg får ikke puste når jeg sitter vanlig! )
føler med deg har vært lei siden uke 26 sjøl, 32 uker nå..fortsatt 2 med igjen får ikke sove så er bestandig trøtt og i dårlig humør.. vil at det skal bli nyttår fort som fybesøker fra februar forumet.
Jeg er også lei allerede, er bare i uke 26, men føler meg høygravid. Med ektreme kynnere, så jeg ofte ikke klarer å gå/stå eller noe som helst..
Skjønner heller ikke hvordan jeg skal holde ut 3 mnd til... men vil jo så klart ikke ha prematur baby.