Flere som begynner å bli lei?

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
jeg er bare kommet til uke 31, men er forferdelig lei av å gå gravid:( skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i 2 mnd til, det er så lenge :wtf::shifty: orker ikke tanken på at jeg skal gjennom både jul og nyttår før tiden begynner å nærme seg:(
 
Jeg er stikk motsatt - stortrives som gravid og gleder meg utrolig mye til han kommer ut, men han skal få lov til å være godt plassert i magen til over nyttår [emoji28] jeg har da ingen plager med svangerskapet, men begynner å bli klar for permisjon slik at jeg kan klargjøre for lille her hjemme [emoji5] synes tiden egentlig går ganske fort!
 
Innimellom er jeg lei. Hovedsakelig på sånne drittdager hvor jeg bare er utslitt og overfølsom. Var faktisk mer lei for en stund siden, nå går det greit de fleste dagene.
 
jeg er veldig lei, ikke selve graviditeten men det med maten. jeg er lei av at alt styres rundt mat og blodsukker, av å konstant føle meg sulten og å føle at man ikke kan dra noe steder for da har man ikke kontroll på tid og mat og måling. det letteste er å lukke seg inne hjemme alene men det er jo heller ikke optimalt i 2 mnd til. men det er skummelt når man ikke tenker så mye på han som ligger inni magen, men bare på mat mat mat og at blodsukkeret er bra (det er jo selvfølgelig det beste for nettopp han i magen, men det gjør jo at jeg egentlig ikke knytter meg til han heller...).
 
Vil si jeg gleder meg til å være ferdig med å gå gravid, ja. Men håper hun holder seg inne til over nyttår fordet:joyful:

Skal bli godt å slippe vondter, pusteproblemer, kvalme, kynnere, nedpress, falske rier og sure oppstøt! Og ikke minst spise hva jeg vil igjen, og da tenker jeg ikke bare på ting man ikke bør spise som gravid, men også alt jeg blir dårlig av nå.

Men kommer nok til å savne sparkene hennes:Heartred
 
Jeg er også særdeles lei og er "kun" i uke 30!! Veide meg hos helsesøster i dag og har gått opp svimlende 20 kilo!! Fra 60 til 80 kilo i løpet av sju måneder er jo helt sinnsykt synes jeg. Hvor skal dette ende :p
 
Jeg vil ikke si jeg er lei av å gå gravid. Jeg koser meg veldig med det! Men jeg er lei av nettene... lite søvn, mye ubehag og ofte oppe på do... Samtidig som jeg vil at lille skal få være i magen til nærmest mulig termin, begynner jeg å bli utålmodig og gleder meg veldig til han/hun er ute :)
 
Det er fint å gå gravid, med tanke på de magiske bevegelsene i magen, forventningene, spenningen rundt fødsel og hvordan hun ser ut osv. Men jeg er forferdelig lei eskalerende smerter vedrørende bekkenløsning, nedpress, «mens»smerter foran og bak, lyskevondt/ligamentsmerter og stadig mindre sammenhengende søvn. Og jeg gruer meg til fødselen, mer enn jeg gleder meg..
Er 37 uker om 2 uker og 5 dager, så hun kan gjerne komme da ♥️
 
Vil ikke si jeg er veldig lei, men gleder meg til jeg slipper å jobbe i tillegg, for det begynner å bli veldig tungt. Har lyst til å nyte svangerskapet litt også, og det gjør jeg ikke akkurat nå.
 
Er veldig lei ja. Kvalmen er blitt sterkere igjen og mye halsbrann. Sliter med matlyst og alt føles så tungt og ubehagelig. Gleder meg til å møte lille da
 
Godt det ikke bare er meg:knegg: noen dager er bedre enn andre:) egentlig er det for tidlig å bli lei nå så prøver å tenke positivt :wacky: får håpe på at når vi kommer inn i desember vil det føles som om tiden går fortere, er den koseligste tiden på året:)
 
Lei, ja men mest av å være dårlig og ikke orke så mye.. begynner å bli litt slitsomt å rydde og vaske hjemme dagen lang
 
Vil ikke si jeg er veldig lei, men gleder meg til jeg slipper å jobbe i tillegg, for det begynner å bli veldig tungt. Har lyst til å nyte svangerskapet litt også, og det gjør jeg ikke akkurat nå.

Kanskje du skal vurdere å prate med legen om litt sykemelding? :Heartred
 
Er mest lei av å ha vondt i bekkenet. Hadde jeg vært i fin form så tror jeg det hadde vært bedre :happy: Vi bygger hus nå som etter planen er ferdig 1 mnd etter termin. Så hadde jo ikke skada å få baby enda nærmere innflytting heller. Men det blir som det blir tenker jeg :) Vet jo litt om hva jeg går til så skal nyte tiden før baby også ;)
 
Begynner å bli lei ja. Mest fordi jeg er så sliten. Har fått vite at jeg mest sannsynlig må ha ks i uke 36/37 dvs før jul. Dette gjør at hele tidsplanen må endres og jeg må ordne med julegaver, julevask og juleforberedelser i tillegg til å ordne før baby kommer. Jeg er i 100% jobb og er kjempe sliten hver ettermiddag. Så gleder meg til å få ks dato sånn at jeg kan gå begynt permisjonen tidligere.
 
Er ikke lei, synes ukene går fort. Har fullt opp med jobb, studier, eksamen osv. Så føler heller at jeg har dårlig tid.. men kunne gjerne hatt litt bedre søvnkvalitet på natta :wacky:
 
Jeg er dritlei, gleder meg til kroppen min blir MIN igjen. Alt kjennes enten tungt, vondt eller slitsomt. Synes de siste ukene har gått fortere enn tidligere. Er i uke 34 nå.
 
Vet ikke om jeg vil bruke ordet lei, men litt utålmodig og gleder meg til at babyen kommer og ikke være gravid mer. Likevel håper jeg veldig at fødsel lar vente på seg, og helst til 2019!

Men må innrømme at jeg har installert en app for nedtelling på telefonen, og lagt inn både permisjonsstart og termin på den. Er inne flere ganger hver dag:p
 
Back
Topp