Flere som bare venter?

En tråd i 'Juni 2021' startet av Babyglad:), 1 Jun 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Babyglad:) Blir kjent med forumet

Termin på fredag, å føler jeg egentlig bare går å venter. Kjedelig hjemme, skikkelig hovne bein så orker ikke gå stort.
    Skal til jordmor på torsdag, leser så mye om å men om å bli strippa å tøyd, noen som har tenkt noe på det?

2. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Jeg ble strippa med ett par anledninger på tampen av forrige svangerskap men det hjalp desverre ingenting :shy: mem kommer absolutt til å spørre om det igjen.

• Liker Liker x 1
  3. mymy Elsker forumet Himmelbarn Oktoberfruene 2018 JuniJubel2021

Tenker det skader ikke prøve

• Liker Liker x 1
  4. Babyglad:) Blir kjent med forumet

Ja jeg vil vel heller tenke at hva hvis det hadde funka, enn å ikke prøve å ikke vite

5. AstroNautet Elsker forumet MayDay2021 Assistert-jentene

Jeg venter også, uke 41+2 idag. Hadde termin forrige onsdag og fikk jordmor til å tøye meg da (var ikke moden nok for stripping), men gjorde ingenting. Da var livmorhalsen forkortet til 2 cm. Igår var jeg på overtidskontroll på sykehuset, de sjekket og jeg hadde 1 cm åpning på ene siden av livmorhalsen, mens andre siden var lukket. Men de nektet å strippe meg, sa sykehuset var lei av at gravide kom inn med falske rier etter stripping. Så nå bare venter jeg, og prøver masse kjerrringråd imens :dance008

• Hjertelig Hjertelig x 2
  6. Kveita Blir kjent med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Åh ok jeg er gått over til å kjenne etter på hver minste lille murring i kroppen nå. Er det noe på gang? Nei....

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  7. Nightfall Flørter med forumet JuniJubel2021

Det hørtes veldig kjent ut :laughing002 Det kommer til å bli lange dager frem til termin dette!

8. Nette98 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Jeg er 38+0, og fikk ordentlig maserier etter sex her om dagen. Anbefaler sex! Lykke til

9. Løveunge Forelsket i forumet JuniJubel2021

40+0, og venter og venter. Tviler på det blir noen fødsel før termin. Alle kjerringråd ble prøvd ut med nr.1, uten noe effekt, så tenker baby kommer når den er klar :p

• Enig Enig x 2
  10. Mikrogram Elsker forumet Tilgangsansvarlig Septemberlykke 2021

Jeg hadde maserier fra 38+0 til fødsel 41+0 med nr. 1, sannsynligvis fordi vi kjørte på med kjerrigråd om sex :p Synes det var ordentlig slitsomt, så unngikk det med nr. 2, som også kom 41+0 :)

• Morsom Morsom x 1
    • Informativ Informativ x 1
  11. IVFdrømmen Glad i forumet Tilgangsansvarlig JuniJubel2021

Jaaaa, jeg går å venter og lengter :p 3 dager over termin nå. 40+6 idag! Håper hun kommer snart :Heartpink

• Hjertelig Hjertelig x 6
  12. Kspenn Andre møte med forumet

Har termin idag og hvis jeg ikke føder i helgen blir jeg satt i gang på mandag

• Vinner Vinner x 1
  13. Spinnelill Forumet er livet JuniJubel2021 Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Etter at andremann plutselig kom i uke 36+0, har målet hele dette svangerskapet vært å ikke føde enda tidligere, og helst etter uke 37. Glad for at det gikk, men nå er jeg 37+4 og føler meg skikkelig på overtid, så dette kan bli noen lange uker framover :hilarious:

14. mymy Elsker forumet Himmelbarn Oktoberfruene 2018 JuniJubel2021

Føler med deg på at det blir noen lang uker! Fødte en uke på overtid sist og vil vil vikrleig ikke det denne gangen.Så her prøves akupunktur i håp om at det skal hjelpe. Håper får han litt før så jeg kan få noen uker hjemme med lillebror før storebror tar ferie fra barnehagen.

Del denne siden