Flere som bare venter?

Babyglad:)

Blir kjent med forumet
Termin på fredag, å føler jeg egentlig bare går å venter. Kjedelig hjemme, skikkelig hovne bein så orker ikke gå stort.
Skal til jordmor på torsdag, leser så mye om å men om å bli strippa å tøyd, noen som har tenkt noe på det?
 
Termin på fredag, å føler jeg egentlig bare går å venter. Kjedelig hjemme, skikkelig hovne bein så orker ikke gå stort.
Skal til jordmor på torsdag, leser så mye om å men om å bli strippa å tøyd, noen som har tenkt noe på det?
Jeg ble strippa med ett par anledninger på tampen av forrige svangerskap men det hjalp desverre ingenting :shy: mem kommer absolutt til å spørre om det igjen.
 
Tenker det skader ikke prøve
 
Ja jeg vil vel heller tenke at hva hvis det hadde funka, enn å ikke prøve å ikke vite
 
Jeg venter også, uke 41+2 idag. Hadde termin forrige onsdag og fikk jordmor til å tøye meg da (var ikke moden nok for stripping), men gjorde ingenting. Da var livmorhalsen forkortet til 2 cm. Igår var jeg på overtidskontroll på sykehuset, de sjekket og jeg hadde 1 cm åpning på ene siden av livmorhalsen, mens andre siden var lukket. Men de nektet å strippe meg, sa sykehuset var lei av at gravide kom inn med falske rier etter stripping. Så nå bare venter jeg, og prøver masse kjerrringråd imens :dance008
 
Åh ok jeg er gått over til å kjenne etter på hver minste lille murring i kroppen nå. Er det noe på gang? Nei....
 
Jeg er 38+0, og fikk ordentlig maserier etter sex her om dagen. Anbefaler sex! Lykke til
 
40+0, og venter og venter. Tviler på det blir noen fødsel før termin. Alle kjerringråd ble prøvd ut med nr.1, uten noe effekt, så tenker baby kommer når den er klar :p
 
Jeg er 38+0, og fikk ordentlig maserier etter sex her om dagen. Anbefaler sex! Lykke til

Jeg hadde maserier fra 38+0 til fødsel 41+0 med nr. 1, sannsynligvis fordi vi kjørte på med kjerrigråd om sex :p Synes det var ordentlig slitsomt, så unngikk det med nr. 2, som også kom 41+0 :)
 
Jaaaa, jeg går å venter og lengter :p 3 dager over termin nå. 40+6 idag! Håper hun kommer snart :Heartpink
 
Har termin idag og hvis jeg ikke føder i helgen blir jeg satt i gang på mandag
 
Etter at andremann plutselig kom i uke 36+0, har målet hele dette svangerskapet vært å ikke føde enda tidligere, og helst etter uke 37. Glad for at det gikk, men nå er jeg 37+4 og føler meg skikkelig på overtid, så dette kan bli noen lange uker framover :hilarious:
 
Etter at andremann plutselig kom i uke 36+0, har målet hele dette svangerskapet vært å ikke føde enda tidligere, og helst etter uke 37. Glad for at det gikk, men nå er jeg 37+4 og føler meg skikkelig på overtid, så dette kan bli noen lange uker framover :hilarious:
Føler med deg på at det blir noen lang uker! Fødte en uke på overtid sist og vil vil vikrleig ikke det denne gangen.Så her prøves akupunktur i håp om at det skal hjelpe. Håper får han litt før så jeg kan få noen uker hjemme med lillebror før storebror tar ferie fra barnehagen.
 
Back
Topp