Jeg ammer en del enda,og merker at jeg ikke heilt klarer å finne en løsning på hvordan jeg skal klare å legge henne den dagen jeg ikke ammer lenger. Har skjemt henne bort med å ligge i sengen vår å amme hver gang hun skal sove,både natt og på dagtid. Samsoving på natt da hun alltid våkner når jeg skal løfte henne i sin egen seng. Og på natt våkner hun opptil flere ganger for å få pupp,for det meste bare for kosen sin del. Hun bruker meg som smokk. Og på dagtid går jeg i sengen og legger henne. Ofte vil hun ikke sove.. Ligger bare å tuller,selv om hun er stuuuptrøtt! Jeg er så sliten av denne leggingen. Har lyst å legge henne på eget rom,men her i huset har vi ikke rom til overs. Har kun ett soverom nede,og det bruker storesøster. Og i kjellerstua sover største søstra når hun her hos oss. Er det andre som må legge de små på rom sammen med storesøsken? Storesøstrene her er snart 5 og 16. Kanskje ikke lurt å legge henne på samme rom som hun på 5 år. Blir kanskje bare tull å tøys på dem begge Huff.. Klarer ikke se en løsning.. Og vil absolutt ikke slutte å amme Hvordan har dere gjort d?