Flere på overtid?

gratulerer med baby karoline89! [emoji1]

Over termin her og, bare på 3.dagen foreløpig da.. de to forrige har kommet 3 og 4 dager over, men han her skal vel slå dem han da [emoji12] har overtidskontroll på lørdag, håper de har tenkt å sjekke litt åpning/modning og gjerne strippe om mulig, de har ikke sjekket det tidligere.. her har det vært så mye maserier og annet tull, så jeg bør være rimelig moden, men vi får se.. med de andre har jeg vært helt umoden når riene plutselig satt i gang, men dette svangerskapet har vært vidt forskjellig fra de to første altså!
 
gratulerer med baby karoline89! [emoji1]

Over termin her og, bare på 3.dagen foreløpig da.. de to forrige har kommet 3 og 4 dager over, men han her skal vel slå dem han da [emoji12] har overtidskontroll på lørdag, håper de har tenkt å sjekke litt åpning/modning og gjerne strippe om mulig, de har ikke sjekket det tidligere.. her har det vært så mye maserier og annet tull, så jeg bør være rimelig moden, men vi får se.. med de andre har jeg vært helt umoden når riene plutselig satt i gang, men dette svangerskapet har vært vidt forskjellig fra de to første altså!


Da håper jeg tredjemann kommer snart, om ikke du har født nå? :)
Maserier er noe herk så derfor tok de vannet min men var helt moden da.

Lykke til :D
 
Da håper jeg tredjemann kommer snart, om ikke du har født nå? :)
Maserier er noe herk så derfor tok de vannet min men var helt moden da.

Lykke til :D

Takk for det! Håper jeg er moden nok til at de kan ta vannet på lørdag ingen fødsel enda, 5 dager over nå - aldri gått så lenge før

Håper du koser deg masse med baby! [emoji7]
 
Takk for det! Håper jeg er moden nok til at de kan ta vannet på lørdag ingen fødsel enda, 5 dager over nå - aldri gått så lenge før

Håper du koser deg masse med baby! [emoji7]


Plutselig så er det i gang vettu :) krysser fingre for at alt er klart til lørdag om du ikke føder innen da!
Det gikk kjempefort fra de tok vannet mitt :p

Storkoser meg og storesøster er så stolt :)
 
Satt i gang på søndag , til vannet mandag , lite hadde skjedd til tirsdagskveld. Vart tatt med keisersnitt etter langvarig fødsel og liten fremgang. Eg var utrulig sliten. Men no er det godt å ha ham utenfor magen. 3730 gr og 50 cm. Heilt perfekt [emoji173]Vis vedlegget 259420

Så skjønn! Gratulerer [emoji295]️[emoji324]
 
Gratulerer [emoji323] [emoji173]️
 
Back
Topp