Flere på overtid?

Karoline89 Mai 2018

Andre møte med forumet
Tjohei!

Føler jeg sitter her og eser ut i varmen 6 dager etter termin! Har ikke gått gravid så lenge før. Førstemann kom 5 dager etter termin :p

Ble strippet på sykehuset i går og fikk rier en time etterpå men som dabbet av i styrke utover dagen, søren. Klarte til og med å tvinge mannen (han får helt noia får hodet er så langt ned- haha) til litt sengekos noe som førte til masse maserier hele natten... tror slimproppen gikk i morges :/
Ubehagelig nedentil og det trekker seg sammen innimellom. Håper noe skjer snart. Vil ikke settes i gang.
Fikk forøvrig 6 på Bishop score i går og er 2cm, myk med en liten kant. Guttungen er så langt ned han kan få blitt før det er fødsel.

Er mitt urettferdig når alt du ikke kan spise er liksom sååååå nærme men fortsatt ett lite stykke unna fra å kunne bli spist opp på ett blunk! Vet ikke hvor mange ganger jeg har nesten puttet en salamibit i munnen- haha!

Andre på overtid??? :)
 
Hehe, kjenner meg igjen[emoji1]
Er på dag 8 på overtid , var på overtidskontroll igår. Kun 1cm[emoji849] jeg forventa 2-3[emoji1] men var moden[emoji106]
Ble strippa. Og Fikk med engang tette kynnere/rier, så gikk slimproppen.
Hadde regelmessige rier som kom ca hvert 7-10 minutt..

så sovna jeg og alt dabba av ..
har fortsatt litt sammentrekninger , men ikke like vondt som igår og heller ikke regelmessig.

Kjenner kroppen jobber med noe så håper det skjer noe snart.
Blir satt igang tirsdag viss ikke :)
 
5 dager på overtid her! Første kom etter langvarig vannavgang og igangsettelse til termin, så denne gang har jeg fått modningsakupunktur og blitt strippet siden uke 37... hadde et håp om at dette skulle sette fødsel i gang litt raskere, men har foreløpig ingen tegn til fødsel bortsett fra at jeg har 3 cm åpning! Er så kjedelig å vente... føler all tid går med til å kjenne etter tegn :p
 
Å så spennende! Samme er...kommer og går. Nå har jeg vasket hus og skal handle mat. Prøve å få i gang noe, :p - haha

Lykke til! :D

Prøvd alt det i flere uker her.. har gått 2x 9km turer, brukt flere timer på å vaske huset og igår sykla jeg faktisk til overtidskontrollen. Ble vel totalt 7,5km viss ikke mer..[emoji1]

Innstilt på å måtte gå til igangsettelse nå[emoji16]
 
5 dager på overtid her! Første kom etter langvarig vannavgang og igangsettelse til termin, så denne gang har jeg fått modningsakupunktur og blitt strippet siden uke 37... hadde et håp om at dette skulle sette fødsel i gang litt raskere, men har foreløpig ingen tegn til fødsel bortsett fra at jeg har 3 cm åpning! Er så kjedelig å vente... føler all tid går med til å kjenne etter tegn :p

Kjedelig ventetid når terminen passerer.
Var selv sikker på mer åpning enn 1cm igår. Har hatt så masse falske rier og andre småtegn. Så ble overraska da det ikke var mer som hadde skjedd . Aldri gått så mye på overtid før. Forrige kom jo 7 uker før..

Vi får bare holde ut noen dager til[emoji16]
 
Kjedelig ventetid når terminen passerer.
Var selv sikker på mer åpning enn 1cm igår. Har hatt så masse falske rier og andre småtegn. Så ble overraska da det ikke var mer som hadde skjedd . Aldri gått så mye på overtid før. Forrige kom jo 7 uker før..

Vi får bare holde ut noen dager til[emoji16]
Det er veldig kjedelig! Er selvfølgelig en mager trøst at det uansett ikke er lenge igjen, men så vi man jo gjerne unngå igangsettelse!
 
Det er veldig kjedelig! Er selvfølgelig en mager trøst at det uansett ikke er lenge igjen, men så vi man jo gjerne unngå igangsettelse!

Ja, off, håper fortsatt ting starter av segselv her.. men da må faktisk noe skje før tirsdag! Har vel mista litt troen når det enda ikke har skjedd noe.
jeg var SÅ sikker på at ting var igang da jeg la meg igår.. hadde jo så regelmessige rier , selv om de ikke var kjempevonde kom de likevel med jevne mellomrom.. så var skuffa idag tidlig..
 
Ja, off, håper fortsatt ting starter av segselv her.. men da må faktisk noe skje før tirsdag! Har vel mista litt troen når det enda ikke har skjedd noe.
jeg var SÅ sikker på at ting var igang da jeg la meg igår.. hadde jo så regelmessige rier , selv om de ikke var kjempevonde kom de likevel med jevne mellomrom.. så var skuffa idag tidlig..

Krysser fingre for at du slipper
 
Wow! Det var sprekt gjort!

Takk, formen har komt seg helt den siste måneden, har ikke klart å gå turer tidligere i svangerskapet pga vonde kynnere.. så det er godt å føle formen er god igjen.
Nå har ikke jeg så veldig stor mage heller så bare det gjør jo og ting litt lettere , hvertfall mtp sykling[emoji1]

Hvordan går det med deg nå da?
Kommer det rier ?
 
Takk, formen har komt seg helt den siste måneden, har ikke klart å gå turer tidligere i svangerskapet pga vonde kynnere.. så det er godt å føle formen er god igjen.
Nå har ikke jeg så veldig stor mage heller så bare det gjør jo og ting litt lettere , hvertfall mtp sykling[emoji1]

Hvordan går det med deg nå da?
Kommer det rier ?

Så deilig :)
Hatt hypermesis hele veien så lite aktivitet inntil for ett par uker siden hvor formen har kommet seg.

Du, de takene har vært regelmessige hele dagen...ca hvert 10 min og hatt ett par nå med 5min. I tillegg har jeg veldig nedpress...at jeg må på nr2 hele tiden.

Var sånn det startet med førstemann men vet ikke om jeg skal ringe å be om en sjekk heller ikke.
Hatt så mye tull opp til nå at jeg føler jeg bare roper «ulv ulv» :p
 
Så deilig :)
Hatt hypermesis hele veien så lite aktivitet inntil for ett par uker siden hvor formen har kommet seg.

Du, de takene har vært regelmessige hele dagen...ca hvert 10 min og hatt ett par nå med 5min. I tillegg har jeg veldig nedpress...at jeg må på nr2 hele tiden.

Var sånn det startet med førstemann men vet ikke om jeg skal ringe å be om en sjekk heller ikke.
Hatt så mye tull opp til nå at jeg føler jeg bare roper «ulv ulv» :p

Har tidligere i svangerskapet prøvd på småturer men har måtte snu etter Max 10 minutter.. så at jeg plutselig har klart å gå 9km turer og sykkeltur på overtid er uforståelig[emoji1]
Er vel kanskje noe med at enkelte får bedre form og blir full i energi like før fødsel[emoji1]
Desverre har det ikke ført til noe framgang da[emoji1] men har litt smårier her også. Men ikke noe regelmessig.

Godt og høre at formen din også har kommet seg. [emoji3] gjør hverdagen, spesielt som høygravid litt lettere :)
Du er helt ved målstreken nå❣️

Det kan jo virke som om det er noe på gang hos deg. Spennende !
Har du ringt ? Det er jo bare og ringe og høre. Det er jo og jobben deres og ta imot telefoner/spørsmål fra gravide [emoji5]
 
Har tidligere i svangerskapet prøvd på småturer men har måtte snu etter Max 10 minutter.. så at jeg plutselig har klart å gå 9km turer og sykkeltur på overtid er uforståelig[emoji1]
Er vel kanskje noe med at enkelte får bedre form og blir full i energi like før fødsel[emoji1]
Desverre har det ikke ført til noe framgang da[emoji1] men har litt smårier her også. Men ikke noe regelmessig.

Godt og høre at formen din også har kommet seg. [emoji3] gjør hverdagen, spesielt som høygravid litt lettere :)
Du er helt ved målstreken nå❣️

Det kan jo virke som om det er noe på gang hos deg. Spennende !
Har du ringt ? Det er jo bare og ringe og høre. Det er jo og jobben deres og ta imot telefoner/spørsmål fra gravide [emoji5]


Jeg har blitt lagt inn! Wææææ

Riene er regelmessige...fortsatt 2cm men ingen kant og helt moden. Fått klyster for å se om det hjelper på riene. Om ikke tar de vannet. Drar ikke hjem uten baby fikk jeg beskjed om :O

Førstemann tok 1,5t...har på følelsen av at denne kommer til å ta lengre tid - haha men nå skjer ting - hurra!
 
Jeg har blitt lagt inn! Wææææ

Riene er regelmessige...fortsatt 2cm men ingen kant og helt moden. Fått klyster for å se om det hjelper på riene. Om ikke tar de vannet. Drar ikke hjem uten baby fikk jeg beskjed om :O

Førstemann tok 1,5t...har på følelsen av at denne kommer til å ta lengre tid - haha men nå skjer ting - hurra!

Så fantastisk!!
Masse lykke til[emoji1348][emoji1348][emoji1348][emoji173]️
 
Back
Topp