Snartmammatilto?
Flørter med forumet
1 dag over nå og jeg vil så gjerne starte av meg selv denne gangen. Sist ble jeg satt i gang
Begynner bli utålmodig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vil at fødselen skal starte av seg selvVi er ikke på overtid i svangerskapet før 14 dager over termin..
Men ja jeg er gått over termin med 2 dager nå, ikke utålmodig i det hele tatt enda, da jeg har vært flink å se på senest mulige i gangsettelsesdato som «endepunktet» i stedetfor termindatoenmax 9 dager igjen!!
Poenget er jo at ingen i mai gruppa er på overtid enda. Men noen av oss er over termindato. Snart har vi alle skattene våre i armeneSniker fra juni. 11 dager etter termindato regnes som overtid![]()
Elsker det når andre enn meg påpeker sånt. [emoji173]Poenget er jo at ingen i mai gruppa er på overtid enda. Men noen av oss er over termindato. Snart har vi alle skattene våre i armene [emoji173]️
Jeg er 9 dager før termin og er utålmodig [emoji12] forstår deg veldig godt! Når man har gått over terminen begynner man jo å nærme seg dato for igangsettelse, så man får et litt annet fokus på det gjerne. Det fikk jeg i alle fall med mine to forrige, da jeg gikk over terminen med begge. Man vil jo gjerne at ting skal starte av seg selv [emoji4] men det kommer jo også an på hvilke tanker og erfaringer man har, noen er nok mer engstelig enn andre for å bli igangsatt. Jeg vil veldig gjerne at ting skal sette i gang av seg selv også, og har nok litt samme tanker [emoji4]