Flere på overtid?

Snartmammatilto?

Flørter med forumet
1 dag over nå og jeg vil så gjerne starte av meg selv denne gangen. Sist ble jeg satt i gang :( Begynner bli utålmodig...
 
Vi er ikke på overtid i svangerskapet før 14 dager over termin..
Men ja jeg er gått over termin med 2 dager nå, ikke utålmodig i det hele tatt enda, da jeg har vært flink å se på senest mulige i gangsettelsesdato som «endepunktet» i stedetfor termindatoen :) max 9 dager igjen!!
 
Jeg er 3 dager over termin nå. Har absolutt ikke lyst å bli satt i gang. :hungover: vil at fødselen skal starte av seg selv
 
Vi er ikke på overtid i svangerskapet før 14 dager over termin..
Men ja jeg er gått over termin med 2 dager nå, ikke utålmodig i det hele tatt enda, da jeg har vært flink å se på senest mulige i gangsettelsesdato som «endepunktet» i stedetfor termindatoen :) max 9 dager igjen!!

Sniker fra juni. 11 dager etter termindato regnes som overtid :)
 
Jeg er 9 dager før termin og er utålmodig [emoji12] forstår deg veldig godt! Når man har gått over terminen begynner man jo å nærme seg dato for igangsettelse, så man får et litt annet fokus på det gjerne. Det fikk jeg i alle fall med mine to forrige, da jeg gikk over terminen med begge. Man vil jo gjerne at ting skal starte av seg selv [emoji4] men det kommer jo også an på hvilke tanker og erfaringer man har, noen er nok mer engstelig enn andre for å bli igangsatt. Jeg vil veldig gjerne at ting skal sette i gang av seg selv også, og har nok litt samme tanker [emoji4]
 
Jeg er 9 dager før termin og er utålmodig [emoji12] forstår deg veldig godt! Når man har gått over terminen begynner man jo å nærme seg dato for igangsettelse, så man får et litt annet fokus på det gjerne. Det fikk jeg i alle fall med mine to forrige, da jeg gikk over terminen med begge. Man vil jo gjerne at ting skal starte av seg selv [emoji4] men det kommer jo også an på hvilke tanker og erfaringer man har, noen er nok mer engstelig enn andre for å bli igangsatt. Jeg vil veldig gjerne at ting skal sette i gang av seg selv også, og har nok litt samme tanker [emoji4]

Nettopp. Mine tanker også. Jeg ble satt i gang sist og det var heftige greier. Vil gjerne oppleve en normal start.... :( og så vil jeg ikke han skal komme 17 mai... vil gjerne oppleve den dagen med mini!
 
Selv om du skulle bli satt i gang denne gangen også, så kan jo opplevelsen bli en helt annen enn sist. Krysser fingrene for at det starter av seg selv! Jeg vil og gjerne unngå 17.mai.. men det blir nok bra uansett når han kommer skal du se [emoji4]
 
Har termin 15 Mai og begynner å bli utålmodig allerede. Om hun kommer på 17 Mai gjør det meg ingenting, nå vil jeg bare at hun skal komme. Guttungen kommer til å ha en fin dag med besteforeldrene uansett.
 
Ja, da er jeg og over termin, 1 dag over [emoji1][emoji87] håper baby kommer inatt[emoji16]❣️
 
Back
Topp