Flere morsomme mager?

Citrine

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Har ikke en standard A4 mage akkurat :-D hehe.. Flere som har en litt "uvanlig" stilling av livmor som vises? :-)

Vedlegg

• 1422641843535.jpg
    1422641843535.jpg
    46 KB · Visninger: 138
Hehe, ja de ligger av og til litt merkelig:P jeg har litt mye polstring på magen fra før, så her er den foreløpig ganske jevn utenpå! Men husker fra forrige gang når magen var stor, så kunne man se hvordan babyen lå helt skjevt inni der:D

Har lite, tror ul legen målte 2 cm inn til livmoren sist :-)
Livmoren min ligger mot venstre hele tiden, kommer midt på magen i ca uke 17 mener jeg, første gang trodde jeg det var noe galt med livmora :-D haha

Har lite, tror ul legen målte 2 cm inn til livmoren sist :)
Livmoren min ligger mot venstre hele tiden, kommer midt på magen i ca uke 17 mener jeg, første gang trodde jeg det var noe galt med livmora :-D haha
Aha!! :)
Kan det være derfor det strekker og drar så fælt på høre siden av navlen min? For livmoren er der? Har aldri slått meg at den skulle noe annet enn å ligge midt i nedi der :)

Kan godt være :-) hehe nei er liksom ingen som har fortalt meg at livmoren kan være en annen plass enn midt på magen. Er jo lært at den har en fast plass inni der, men her ligger den og "hviler" mot venstre eggstokk :-)

Min ser ut som om d bor en slange eller en alien inni dær pluss at han kick er som en skikkelig hardhaus. .. 34 +3 da så da kan man vel vente seg sånt

Min ser ut som om d bor en slange eller en alien inni dær pluss at han kick er som en skikkelig hardhaus. .. 34 +3 da så da kan man vel vente seg sånt

Hahah ja så langt uti så blir de litt ålete i bevegelsen :D
Mine tre siste satt i seteleie frem til uke 36 -37 og 38 , det er småsært å se/kjenne hodet som beveger seg under huden :)

Har ikke en standard A4 mage akkurat :-D hehe.. Flere som har en litt "uvanlig" stilling av livmor som vises? :-)

Godt å se jeg ikke er alene om den side-bumpen :p Når jeg ligger på rygg (og spesielt når jeg våkner på morgenen) ser jeg godt at jeg har en slik form som du har, på høyre side :p Samboer synes det er så facinerede. Skal innrømme at jeg trodde den alltid var i midten :p Aldri tenkt den kunne helle slik mot en side. haha :p

Back
Topp