Flere med..... ???

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
Oi... trudde jeg posta denna inne på Mai... men skader ikke å spørre her å;
Andre her inne som har morkaka forrand åpningen???
Fikk vite jeg hadde det på sist ul.kontroll, da jeg var rett over 16. fulle uker. Har OUL 2. januar og om ikke morkaka har flytta nok på seg innen da så er det tilbake for ny sjekk i uke 34 tror jeg det var!
Fikk også beskjed om at jeg pga dette er mer utsatt for blødninger. Har opplevd både at blødning har endt dårlig og bra så blir ganske hysterisk når det skjer. Fikk også tydelig beskjed fra JM at jeg skulle ringe direkte til henne eller føden om jeg begynte å blø nå så skulle jeg inn for sjekk med ei gang... deilig å vite det hvertfall... for å gå i uvisshet er aldeles grusomt!

Last edited:
Jeg har hatt det med mine to første og den fløtta seg begge gangene som er ganske vanlig. Ingen blødninger eller ubehag.

Jeg hadde det forrige gang. Fikk beskjed om å være ekstra forsiktig så jeg ikke sklir på isen, og at jeg ikke burde løfte tungt eller ha sex. Jeg ble veldig nervøs og turte ikke å gjøre så mye, men var nok litt overforsiktig, tror ikke det er nødvendig å være SÅ forsiktig som jeg var. Fikk ny ultralyd i uke 32 for å se om den hadde flyttet seg, og enda en i uke 36 for å se at den var helt av mormunnen, og det var den. Alt gikk kjempefint! :)

Fikk beskjed om at jeg var ekstra utsatt for blødninger... men ikke om noe spess å være forsiktig med. Og er vel mest pga fobien min for sprøyter/nålestikk jeg er mest bekymra for keisersnitt.
Så imens får jeg bare håpe og tro at den flytter seg nok som den også i fleste tilfeller også gjør. Så får vi ta resten når det evnt kommer.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Back
Topp