Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en bitteliten følelse på det, fordi jeg på en eller annen måte følte d slapp ett egg på hver side om d gir noen mening? Høres d logisk ut, eller helt tullete ut? Har du kjent noe spesielt?Er det flere her i Juligruppen som venter tvillinger? <3
Hehe hvis du har følt stikking på begge sider er jobbet fult mulig!Jeg har en bitteliten følelse på det, fordi jeg på en eller annen måte følte d slapp ett egg på hver side om d gir noen mening? Høres d logisk ut, eller helt tullete ut? Har du kjent noe spesielt?

Ååå det blir spennende å se da!Jeg håper❤❤ ble satt inn to fine egg, men tiden vil vise❤❤
Da er det jo gode muligheter for deg!!Oldemor skulle det stå var trilling.Tanten min fikk tvillinger så får se da
skulle ikke forundre meg om det er to der
Kan si det sånn at vis det er 3 inni der da dør jegDa er det jo gode muligheter for deg!!
Ja det er det det har vært, stikking på begge sider. Men likevell mest på ene siden, så vet ikke. Blir spennende å se hvertfall. Hehe såpass ja, vet du om det eneggede eller toeggede?Hehe hvis du har følt stikking på begge sider er jobbet fult mulig!
Jeg har ikke kjent noe spesielt! I tillegg så testet jeg positivt senere enn sist denne gangen. Skjønner ingenting![]()
De tror eneggede. Og så lurer de litt på hvilken type eneggede. Om de ligger i samme fostersekk eller hver sinJa det er det det har vært, stikking på begge sider. Men likevell mest på ene siden, så vet ikke. Blir spennende å se hvertfall. Hehe såpass ja, vet du om det eneggede eller toeggede?![]()
Aah så koselig daDe tror eneggede. Og så lurer de litt på hvilken type eneggede. Om de ligger i samme fostersekk eller hver sin
Ja de kan det. Men gynekologen min hadde ikke samme utstyr som Haukeland. Så ville ikke si det sikkertAah så koselig datrodde de kunne se d lett på tul i forhold til hva de deler og ikke. Spennende tid fremover da hvertfall
![]()
Hvis man kjenner stikking på begge sider selv i uke 6-7 liksom? Eller mener man når de festes?Hehe hvis du har følt stikking på begge sider er jobbet fult mulig!
Jeg har ikke kjent noe spesielt! I tillegg så testet jeg positivt senere enn sist denne gangen. Skjønner ingenting![]()

Jeg tenker rundt eggløsningHvis man kjenner stikking på begge sider selv i uke 6-7 liksom? Eller mener man når de festes?
Samboerens bestefar er tvilling. Hans mamma har alltid sagt at han får tvillinger![]()