Flere med tvillinger?

seilefru

Elsker forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Er det flere her i Juligruppen som venter tvillinger? <3

Håper ikkje da:) bestemor fekk tvillinger eg må venta og sjå. Bare 6-7 veker endo så må venta på ultralyd litt nermare 12 veker tenkte eg:)

Oldemor skulle det stå var trilling. ☺️ Tanten min fikk tvillinger så får se da ☺️ skulle ikke forundre meg om det er to der

Jeg håper❤❤ ble satt inn to fine egg, men tiden vil vise❤❤

Jeg har en bitteliten følelse på det, fordi jeg på en eller annen måte følte d slapp ett egg på hver side om d gir noen mening? Høres d logisk ut, eller helt tullete ut? Har du kjent noe spesielt?
Hehe hvis du har følt stikking på begge sider er jobbet fult mulig!
Jeg har ikke kjent noe spesielt! I tillegg så testet jeg positivt senere enn sist denne gangen. Skjønner ingenting :hilarious:

Jeg har ikke kjent noe spesielt! I tillegg så testet jeg positivt senere enn sist denne gangen. Skjønner ingenting :hilarious:
Ja det er det det har vært, stikking på begge sider. Men likevell mest på ene siden, så vet ikke. Blir spennende å se hvertfall. Hehe såpass ja, vet du om det eneggede eller toeggede?:)

Jeg frykter tvillinger litt :p har en haug av tvillinger i min familie. Og både mamma og bestefaren min er tvillinger. Hjelpes..:p

Ja det er det det har vært, stikking på begge sider. Men likevell mest på ene siden, så vet ikke. Blir spennende å se hvertfall. Hehe såpass ja, vet du om det eneggede eller toeggede?:)
De tror eneggede. Og så lurer de litt på hvilken type eneggede. Om de ligger i samme fostersekk eller hver sin

Aah så koselig da:) trodde de kunne se d lett på tul i forhold til hva de deler og ikke. Spennende tid fremover da hvertfall:)
Ja de kan det. Men gynekologen min hadde ikke samme utstyr som Haukeland. Så ville ikke si det sikkert

Hvis man kjenner stikking på begge sider selv i uke 6-7 liksom? Eller mener man når de festes?
Samboerens bestefar er tvilling. Hans mamma har alltid sagt at han får tvillinger :laughing002

Hvis man kjenner stikking på begge sider selv i uke 6-7 liksom? Eller mener man når de festes?
Samboerens bestefar er tvilling. Hans mamma har alltid sagt at han får tvillinger :laughing002
Jeg tenker rundt eggløsning :happy:
Tror hvis der skal være toeggede må det være tvillinger på din side, siden du skal slippe to egg? og eneggede er helt tilfeldig?

Back
Topp