Flere med problemer med legging?

Hvorfor må hun legges i egen seng?

Ammer du fremdeles?
Har du prøvd nattpose?

De har sånne perioder; noen lengre enn andre. (Her holder vi på enda, det har vært sånn siden fødselen, og min sønn er 19 mnd gammel. :p)
Bare vær tålmodig, og vit at det blir bedre. ;)
Hun legges i egen seng fordi hun er så urolig på natten at jeg ikke får sove i det hele tatt.

Jeg ammer ikke om natten lengre.
Nattpose prøvde jeg og hun klarte pinadø å komme seg ut av denne også.

Nå har jeg et annet problem som gjør at hun nekter å sove midt på natten. Hun legger seg mellom 19 og 20 og sover fint til 3 på natten og derfra holder hun seg våken. Har prøvd å amme når hun våkner og legger henne på plass, men det funker heller ikke. Manko på søvn her i gården ja.
 
Hun legges i egen seng fordi hun er så urolig på natten at jeg ikke får sove i det hele tatt.

Jeg ammer ikke om natten lengre.
Nattpose prøvde jeg og hun klarte pinadø å komme seg ut av denne også.

Nå har jeg et annet problem som gjør at hun nekter å sove midt på natten. Hun legger seg mellom 19 og 20 og sover fint til 3 på natten og derfra holder hun seg våken. Har prøvd å amme når hun våkner og legger henne på plass, men det funker heller ikke. Manko på søvn her i gården ja.
Sånn var Noah ca en ukes tid. Satt i sengen vår og bablet i vei lys våken midt på natten! :p men det gikk over igjen :)
 
Håper det skjer snart! Like før jeg flytter sengen til eget rom :p
Ja vi begynte å gjøre klar for å ta sengen hans inn på hans rom, men så gikk det over og ender uansett opp med å sove i vår seng, så vi venter litt til :)
 
Ja vi begynte å gjøre klar for å ta sengen hans inn på hans rom, men så gikk det over og ender uansett opp med å sove i vår seng, så vi venter litt til :)
Regner med det kun er en fase som går fort over. Ville ikke hatt problemer med å ha henne i vår seng om det ikke hadde vært for at hun var så urolig.
 
Pappaen har faktisk lagt henne en kveld nå! han stelte, hun skulle få pupp i sofaen men hun bare skled ned på gulvet, gikk bort til pappaen og skulle opp i armene hans <3 de gikk på soverommet, tok på bæreselen, og dermed sov hun <3 våknet 1 gang for pupp av meg før vi la oss :) deilig når det begynner å gå seg til!!
 
Her ammes det fortsatt i søvn. Har lagt han på eget rom nå så slipper han å bli vekket av meg når jeg legger meg. Sover mye bedre. Men våkner for mat igjen i 01-02 tiden. (Enda ikke klart å legge han inn på rommet sitt etter nattammingen) :p våkner flere ganger utover natta etter første dubben og da slenger jeg frem puppen mange ganger..slitsomt da puppene blir helt ømme ;P
 
Back
Topp