Flere med morgenfugler?

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Her er frøkna opp ca 6 hver dag. Hender hun sover lenger hvis hun spiser rundt 5, men våkner hun etter 5.30 for mat da er hun lyyyys våken etter hun har spist ;)
 
07-07:30 her. Synes det er tidlig jeg! :p Jeg er et skikkelig B-menneske og må alltid sove sammen med henne på første lur ;)
 
07-07:30 her. Synes det er tidlig jeg! :p Jeg er et skikkelig B-menneske og må alltid sove sammen med henne på første lur ;)
Sålene jeg får kaffe så går det bra ;)
 
Her er det ingen rutiner på noe som helst på natt eller morgen. Noen dager våkner han 06.00 og er lys våknen, andre ganer kan han sove til 09.30. Iløpet av natten barrierer det også har mange ganger han våkner for mat, alt fra 1-6 liksom. Utrolig slitsomt at det ikke er noe likhetstrekk mellom nettene. Er jo som å spille Lotto hver gang jeg legger meg :p
 
Her er det ingen rutiner på noe som helst på natt eller morgen. Noen dager våkner han 06.00 og er lys våknen, andre ganer kan han sove til 09.30. Iløpet av natten barrierer det også har mange ganger han våkner for mat, alt fra 1-6 liksom. Utrolig slitsomt at det ikke er noe likhetstrekk mellom nettene. Er jo som å spille Lotto hver gang jeg legger meg :p
Skjønner det kan være litt slitsomt ja! Anser meg selv som veldig heldig for hun sover stort sett frs 19.30 til 5-6 på morgenen uten mat! På dagtid er også måltidene til relativt faste tidspunkt
 
Skjønner det kan være litt slitsomt ja! Anser meg selv som veldig heldig for hun sover stort sett frs 19.30 til 5-6 på morgenen uten mat! På dagtid er også måltidene til relativt faste tidspunkt

Så deilig! Det eneste som er fast her er at vi legger han mellom 19 og 20, om han sovner da eller ikke, er også et sjansespill. Så planlegging her i huset er helt uaktuelt. Lille styrer showet, noe som er koselige men også utrolig frustrerende og slitsomt.
 
Så deilig! Det eneste som er fast her er at vi legger han mellom 19 og 20, om han sovner da eller ikke, er også et sjansespill. Så planlegging her i huset er helt uaktuelt. Lille styrer showet, noe som er koselige men også utrolig frustrerende og slitsomt.
Hehe.. Ja vi har kun fulgt jenta sine behov vi også altså ;) så har ikke strevd for å få henne inn i rutiner .. Har liksom kommet hent naturlig her
 
Ja, her er det natta ca 19. Spiser da, kl 21 og 23. På natten skjer det meste nærmest i søvne, også er det morgen rundt 6. I dag var det morgen 05.30 :D Pleier ofte å legge meg sammen med henne når hun vil i seng igjen etter 1-2 timer, siden jeg sjeldent har vett til å legge meg i rett tid på kvelden :p godt med alenetid
 
Er en morgenfugl denne lille blidfisen også:p i dag var det kl 6. Våkner hver dag mellom 6-7.30... Men vi er vandt med det fra storebror. Han har alltid våknet mellom 6 og 7. Hadde et halvt år der han våknet kl 5 også, da var jeg så innmari sliten!!! Huffameg.
 
Er en morgenfugl denne lille blidfisen også:p i dag var det kl 6. Våkner hver dag mellom 6-7.30... Men vi er vandt med det fra storebror. Han har alltid våknet mellom 6 og 7. Hadde et halvt år der han våknet kl 5 også, da var jeg så innmari sliten!!! Huffameg.

Haha! Høres ut som storebror her ja... Den tiden han sto opp kl 5 gikk jeg i koma :p
 
Her våkner hun stort sett rundt 07/07.30:)
 
Som regel rundt klokka 6 her også! Aaaltfor tidlig mener mora da, men :p
 
Nå har lille sovet på rom med mormora og morfaren i noen dager, så nå er det jeg som våkner først i sju, halvåtte-tida. (Ho har som regel spist flaske i femtida, men den har nattevaktene tatt :D ) vanligvis, når mamman ikke har nattevakter til hjelp, så starter morgenen ofte klokka 06:00.
 
Nå har vi hatt 3uker med mårninger kl 05.30/06. Nå i helga har han heldigvis drøyet til 7.30/08 og det har hjulpet godt på ei slitn mor ;) Frem til ca 2mnd kunne vi jo finne på å sove til kl10 :eek:
 
Jupp! Snuppa her våkner 6-7 hver morgen... Jeg er skikkelig b menneske. Det første jeg gjør når vi har stått opp er å ordne istand kaffe!
 
Skulle vel aldri sagt noe her i går. I dag ville hun starte dagen kl 5. Litt vel tidlig:eek:
Da hun endelig sovnet igjen våknet storesøster. Da var kl halv seks :rolleyes:
 
Skulle vel aldri sagt noe her i går. I dag ville hun starte dagen kl 5. Litt vel tidlig:eek:
Da hun endelig sovnet igjen våknet storesøster. Da var kl halv seks :rolleyes:
Hehe, det der er så deilig altså! En kjenner virkelig at en lever :p
 
Hehe, det der er så deilig altså! En kjenner virkelig at en lever :p
Helt klart:p
Kjenner jeg begynner å bli temmelig trøtt nå ja. For prøve å ta tidlig kveld i dag;)
 
Back
Topp