Nei, han er dessverre ikke så super-interessert i matlaging enda, men han er veldig flink når han først hjelper til. Skal nok få lært ham godt.opp.
BVforum via HTC
BVforum via HTC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den teorien har jeg også.. Ho mi skjønner alt vi sier, så det gjelder bare å forklare ting for henne så hun ikke blir usikker.. Problemet er bare at hun har en pappa som sier at sånn og sånn er det punktum, og da blir det hylskrik da.. Hadde en runde i natt hvor hun våknet og ville bli hentet av mammaen sin, og i stedet for at han sier at mamma er sliten og har vondt og ikke greier å gå i trappa (noe hun skjønner, og ho er full av empati) så hysjer han på henne og stryker henne på ryggen.. Det ble jo ikke bra før han bar henne ned i senga til meg så jeg kunne forklare hvorfor det var pappa som komDet har blitt en del brannslukking her i det siste. Det er utrulig ka dei kan finne på... er vel missunnelse og uro over korleis det blir når babyen kjem som plager dei tenker eg. om mamma er det samme etterpå...
Trur det hjelper å være roleg og prate masse med dei![]()