Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Men har vært mye kvalm og hatt vondt i magen pga jerntildkuddet. Det har heldigvis bedret seg nå.Jeg har også fått beskjed om at jeg har jernmangel, måtte begynne med jern tilskudd men ble utrolig kvalm av de. Så jeg endte med å bare ta multivitaminer. Hvor ille er det om du ikke får opp jernmangelet? Er det farlig for barnet? Har vært kjempe dårlig med å ta de gravid tilskuddene denne gangen, tar som sagt så vidt multivitaminer![]()
Husker ikke hva de het, men skal være de samme som de man får i gravid tilskudds pakken.Hva slags jerntablett tar du? Jeg tar nycomed 27 mg, den skal være snill not magen.
Jernmangel her å... 3 uker med tilskudd... ingen bedring... føler jeg ikke sitter fast til kroppen min![]()
Jeg har enda ikke tatt noe ny prøve ,så om det stiger eller ikke vet jeg ikke sånnsettJernnivå i kroppen skal være i en slags likevekt, og sent i svangerskapet er det ikke alltid reell anemi. Hvis du har tatt tilskudd i flere uker uten resultat bør du lese litt om det. Men joda skal jo høre på lege og jm men kanskje også høre med en tredje lege?
Jeg har enda ikke tatt noe ny prøve ,så om det stiger eller ikke vet jeg ikke sånnsettmen etter formen å bedømme så er det ikke gådd opp mye iallefall
![]()
Men det blir jo også regnet med hva man ligger på "til vanlig"Ja sånn ja. Syns bare at det er så mange gravide som blir satt på jern. Jeg ble også det i første svangerskap og det var helt tullete. Hadde nesten 11.
Ja det høres fornuftig ut. Jeg har ikke peiling på hva jeg ligger på til vanlig.Men det blir jo også regnet med hva man ligger på "til vanlig"noen kan føle seg helt tipp topp selv under 10 mens andre igjenn blir "hodeløs" som jeg kaller det allerede tett på 10
jeg ligger på 13, 2 til vanlig å når jeg da ligger på 10 så merker jeg det godt både med svimmelhet, tretthet og konstant utmattetfølelse... neglene blir blålilla å formen duger ikke til noe
![]()