Flere med baby tatt med vakum?

Lille frøken måtte bli tatt med vakum. Hun kom ikke ordentlig ned i bekkenbunnen,og satt fast med ene skulderen på vei ut. Vi er litt bekymret for den harde medfarten hun fikk. Har hørt at noen sliter med nakke og skuldre i etterkant, så vi skal få det sjekket veldig umiddelbart.

Er det flere som har fått barn tatt med vakum og vil dele sine erfaringer?
Min forrige ble tatt med vakum. Den koppen glapp mange ganger så han kom ut med små åpne sår på hodet og hevelse. Men ellers ingenting :-) Men nå satt ikke skulderen fast på min da. Bare stor unge i lite bekken.

Min ble tatt med vakuum, og hadde i tillegg navlestrengen rundt hodet 3 ganger stakkars. Har ikke merket noe på han i etterkant. Han måtte være på nyfødt intensiven de dagene vi var der da pga vondt i hodet, men etter vi kom hjem har vi ikke merker noe. Han er helt fin nå :D

Min forrige ble tatt med vakum. Den koppen glapp mange ganger så han kom ut med små åpne sår på hodet og hevelse. Men ellers ingenting :) Men nå satt ikke skulderen fast på min da. Bare stor unge i lite bekken.

Stakkars, ser for meg jenta mi sitt hode når hun kom ut :-(
Veldig kjekt å høre at babyen din ikke fikk noe mer men!

Min ble tatt med vakuum, og hadde i tillegg navlestrengen rundt hodet 3 ganger stakkars. Har ikke merket noe på han i etterkant. Han måtte være på nyfødt intensiven de dagene vi var der da pga vondt i hodet, men etter vi kom hjem har vi ikke merker noe. Han er helt fin nå :D

Så bra at alt gikk fint :-)
Jenta mi hadde navlestrengen rundt halsen en gang, men tror helst det er fordi hun satt fast.. Hun måtte ha paracet første halvannet døgnet.

Back
Topp