Flere med BÆLFEITE legger??

BlåBobler

Forumet er livet
Jeg har FEITE legger!! Selv den gang jeg veide 60kg hadde jeg BÆLFEITE legger!! [:@]

Jeg begynner nesten å grine av den sko/veske-tråden... For det er jo såååå mange fine støvletter, men INGEN som passer på leggene mine....

Har så lyst på kuuuule støvletter. Noen som passer på leggene OG som jeg kanskje i tillegg kan ha bukse NEDI....

Noen som har råd? Noen i samme situasjon? 

kan ikke akkurat si jeg har "bælfeite" legger, helt normale.. men har så små føtter,bruker str36
også er dem litt breie. så ikke alle sko som passer meg heller[:@] [:'(]

har det på nett samme viset, men men noen gode råd, det er det dårlig med,,, så henger meg på denne tråden og venter i spenning på svar... 

jepp samme her!!!
elsker sko derfor startet eg den tråden men lite søvletter som passer desverre...
kan glemme de med glidlås[:@][:@]

trist trist trist...

skjønner ikke korfor men alltid vert sånn om er e 90 eller 55 kg...

føler eg ikke kan gå i kjoler og skjørt.

Jeg var på sånn forretning for store damer (mamma er jo litt stor da), og de hadde knallfine støvletter i skinn, med forskjellig størrelser i skaftet, så der kan ALLE med tjukkaslegger få tak i støvletter...
Den minste størrelsen der var faktisk litt romslig for meg, og jeg er vant til å få lukket støvletten opp til ankelen...

Så sånne pluss-size butikker kan ha :)

Nei,jeg har det motsatte problemet- tynne pinglelegger som støvlettene slenger rundt [:(] 

Har ikke bælfeite legger, heller motsatt!!
Og det er heller ikke gøy når man skal ha støvletter.
Skal jo ikke slenge rundt legga[&:]

ORIGINAL: lille umulius

kan ikke akkurat si jeg har "bælfeite" legger, helt normale.. men har så små føtter,bruker str36
også er dem litt breie. så ikke alle sko som passer meg heller[:@] [:'(]

Jeg og har 36 (37 i vintersko) og det gjør det jo ikke bedre akkurat, for da blir leggene enda smalere.... [8|]

ORIGINAL: White Zinfandel

jeg har noen utrolig tøffe svarte som det er snøring bak! Helt genialt!

Hvor har du kjøpt de da?  [8D]

ORIGINAL: hissigproppen FLODE

Jeg var på sånn forretning for store damer (mamma er jo litt stor da), og de hadde knallfine støvletter i skinn, med forskjellig størrelser i skaftet, så der kan ALLE med tjukkaslegger få tak i støvletter...
Den minste størrelsen der var faktisk litt romslig for meg, og jeg er vant til å få lukket støvletten opp til ankelen...

tror ikke de har sånne i butikker i bergen.. noen som vet???

ORIGINAL: MarcusMamma

ORIGINAL: hissigproppen FLODE

tror ikke de har sånne i butikker i bergen.. noen som vet???

I verste fall så kan skinnstøvletter blokkes ut noe på skaftet, men ikke sånn kjempemasse da..

Vet dere, jeg vet at det er mange skobutikker som blokker ut skaftet på støvlettene!!!!
Spør neste gang du skal handle sko [:)]

jaaa, jeg har. jeg spillte fotball i over 8 år, så jeg fikk masse muskler i leggene. nå som jeg har sluttet å spille så er de bare blitt feit[:'(] sliter litt med enkelte støvletter jeg og, og det er sinnsykt kjipt[&o][>:][X(][:'(]

ORIGINAL: BlåBoblerF.F.D.M.B.L

Jeg har FEITE legger!! Selv den gang jeg veide 60kg hadde jeg BÆLFEITE legger!! [:@]

Jeg begynner nesten å grine av den sko/veske-tråden... For det er jo såååå mange fine støvletter, men INGEN som passer på leggene mine....

Har så lyst på kuuuule støvletter. Noen som passer på leggene OG som jeg kanskje i tillegg kan ha bukse NEDI....

JAJAJAJAJAJAJAJA,- sånn er det for meg og. Blæ![:-] Vil også har råd.

Det nytter jo ikke å punktslanke leggene, liksom.... [8|] 

Men vil gjerne ha flere tips til sko-merker med VIDE støvleskaft [:)]

Samme her, men når jeg veide 60 kg så kunne det hende jeg fikk på meg et par støvletter, men jeg kunne ikke velge og vrake. Nå kan jeg bare glemme alle som går lenger opp en til ankelen.[>:]

Men har hørt at spinning skal gi slanke legger.[8|]

ORIGINAL: Tackoma

Her finner du MASSE fine støveletter som er til større legger også

http://www.duoboots.no/viewpage/contactus/phpsessid=55a195b2339cf0c5f9864faf0c65fbdd/

tuuuuuusen takk!!!!!

selv om de var svindyre dah..

hihi

ORIGINAL: Skilpadde

Ser støvletter med vid legg mange plasser jeg. I omtrent alle plus-size butikker som noen nevner over her, bl.a. de butikkene som selger merket Zizzi. Har også sett det på Skoringen og EuroSko tror jeg.

vet du navnet på de butikkene?

ja blir nok og kjøpe ett par men må vente til over  jul... [:D]

de bør være god kvalitet for den prisen. hehe...

ORIGINAL: Tackoma

Her finner du MASSE fine støveletter som er til større legger også

http://www.duoboots.no/viewpage/contactus/phpsessid=55a195b2339cf0c5f9864faf0c65fbdd/

Åååå!!!!! TUUUUUUSEN takk for tipset!!!!

Nå har jeg svidd av nesten 2000kr på disse....  [:D]

http://www.duoboots.no/calf_fitted_boots/dress/moscow/37/K

Back
Topp