Flere med BÆLFEITE legger??

Vi har noen støvletter på euro sko der jeg jobber, som er ekstra vide i skaftet! [:D] Softwalk og ecco har hvertfall en type som er bredere! Klaveness har også, men det blir kanskje litt kjerring!

Her er det det motsatte problemet , må fylle på med leggings i støvletten for og få den til å passe [&:]

ORIGINAL: ~Bekkiz~

Vi har noen støvletter på euro sko der jeg jobber, som er ekstra vide i skaftet! [:D] Softwalk og ecco har hvertfall en type som er bredere! Klaveness har også, men det blir kanskje litt kjerring!

Her er det det motsatte problemet , må fylle på med leggings i støvletten for og få den til å passe [&:]

klarer du finne bilde av de? der du jobber?

ORIGINAL: Thille F.F.D.M.B.L

ORIGINAL: BlåBoblerF.F.D.M.B.L

ORIGINAL: Tackoma

Jeg har FEITE legger!! Selv den gang jeg veide 60kg hadde jeg BÆLFEITE legger!! [:@]

Jeg begynner nesten å grine av den sko/veske-tråden... For det er jo såååå mange fine støvletter, men INGEN som passer på leggene mine....

Har så lyst på kuuuule støvletter. Noen som passer på leggene OG som jeg kanskje i tillegg kan ha bukse NEDI....

Noen som har råd? Noen i samme situasjon? 

Her finner du MASSE fine støveletter som er til større legger også

http://www.duoboots.no/viewpage/contactus/phpsessid=55a195b2339cf0c5f9864faf0c65fbdd/

Åååå!!!!! TUUUUUUSEN takk for tipset!!!!

Nå har jeg svidd av nesten 2000kr på disse....  [:D]

http://www.duoboots.no/calf_fitted_boots/dress/moscow/37/K

De var jo drit stilige bobla!

Må vente til jeg har fått økonomien på kurs igjen, men skal jammen meg bookmarke sida[:)]

Det er jo snart jul! Må unne oss NOE! hehe [:D]

Det var gubben min som plukka di ut for meg [:)]

Gleder meg til pakke i posten!!!!!!

de første eg la ut har de bare i brunt på lager nå og eg vil helst ha svart, litt for mye penger og bruke vis eg ikke e heeelt fornøyd. men likte de andre og da. kansje eg bestiller de...

de svarte første tok 8 uker leveringstid[&:]

kordan var det med de du bestillte? kor lang tid?

ORIGINAL: MarcusMamma

de første eg la ut har de bare i brunt på lager nå og eg vil helst ha svart, litt for mye penger og bruke vis eg ikke e heeelt fornøyd. men likte de andre og da. kansje eg bestiller de...

de svarte første tok 8 uker leveringstid[&:]

kordan var det med de du bestillte? kor lang tid?

De var på lager, 7-10 dager levering [:D]

disse og vil eg haaa

http://www.duoboots.no/calf_fitted_boots/dress/kirov/38/M/4

De var førstevalget mitt egentlig, men jeg var elskverdig å kjøpte de som gubben sa var finest [:D]

kommer de på døren md de? eller kommer de i posten med regning?

Måtte betale med visa... Tror de kommer på Posten... Men er ikke sikker.... [:)]

der var eg 1600 kr blakkere.

eg som skulle vente til over jul...

hjelp ka har eg gjort[:'(][:'(][:D][:D]

der var eg 1600 kr blakkere.

eg som skulle vente til over jul...

hjelp ka har eg gjort[:'(][:'(][:D][:D]

Vi har gjort oss lekre, det er det vi har!! [:D]

haha, ja det har du helt rett i! vi rorjener det...

alle som passer alle støvletter bruker sikkert myyye mer over tid... hihi[:D][:D][8D]

Jadda! jeg troner den andre tråden med de største leggene, så jeg vet hvordan det er å ikke finne støvler.
en, jeg er på vei nedover, så det ordner seg vel, men ikke dermed sagt leggene blir sååå tynne [8|]

Stor Mote-butikker har sånne støvletter. Og det har også EuroSko. Husker ikke merkene. Jeg kjøpte just et par høye støvletter, og mine legger er 45 cm. tjukke [:@] De er av merket Högl.

kjenner til problemet..
jeg er riktignok en litt større kvinne, men jeg øg søstra mi (som er slank) har arvet leggene til vår mor [;)]
på noen skobutikker har de støvletter som er spesiallagd for de med tykker legg.
men da må du ofte ut med litt mer for de og.
søstra kjøpte et par til 1100kr

ORIGINAL: Ranchi82

kjenner til problemet..
jeg er riktignok en litt større kvinne, men jeg øg søstra mi (som er slank) har arvet leggene til vår mor [;)]
på noen skobutikker har de støvletter som er spesiallagd for de med tykker legg.
men da må du ofte ut med litt mer for de og.
søstra kjøpte et par til 1100kr

Ja, også er det gjerne ikke noe å velge i da..... Må bare ta det ene paret de har med elefantstørrelseskaft.... [8|]

Hva med å lage en kampanje å sende til alle skoprodusenter?

Kanskje de skjønner at de kan selge 5 ganger så mye støvletter hvis de lager flere vidder i hver størrelse på alle støvlettene sine.... [:)]

Jeg sliter også med å finne støvletter som passer rundt legga dessverre [:'(]

Men støvler med både glidelås og snøring er supert.
Løsner snøringen og tar på med glidelåsen, og så snører jeg igjen så det passer leggene mine. Hender jeg har kjøpt ekstra superlange snører for at det skal funke - men det funker stort sett da [;)]

Ellers kjøpte jeg et par på Bentes StorMote i Sarp. Italiensk skinn - svindyre, men absolutt verdt hver eneste krone.

Back
Topp