mageboeren
Betatt av forumet
Mars 2011 her også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var du med på august 2011 forumet?Jeg har en aug 2011
Så moro at vi er fler fra mars 11 altså! Er det deg jeg tror det er?Jeg har også ei som er født i 2011 og er med i marsforumet 2011
Så moro! Jeg hadde menstermin 3. Mars, UL termin 5. Mars Het du det samme på den tiden eller har du endret nick? Må innrømme at jeg ikke husker nicket ditt *flau*Søren heller... Jeg visste jeg skulle kommet inn her Even er født 3. mars 2011. Hadde egentlig termin i april, men hang litt på begge forum... Satser på juli, jeg også, da... Gratulerer, dere som er gravide da!
Husker forresten deg, Maren Helene
Sent from my iPad using BV Forum
Så mange vi er fra mars 11! Var du på mars 11-forumet eller?Mars 2011 her også.
Nei..ikke som jeg husker.. Var ikke så aktiv selv hær..tror jeg mest var å leste har du en fra aug. 2011?Var du med på august 2011 forumet?
JaNei..ikke som jeg husker.. Var ikke så aktiv selv hær..tror jeg mest var å leste har du en fra aug. 2011?
Ok. Koselig når har du termin?
17.juni foreløpig du da?Ok. Koselig når har du termin?
30juni spennende dette her.. Håper de neste to mnd går fort17.juni foreløpig du da?
Så mange vi er fra mars 11! Var du på mars 11-forumet eller?
Kuuult! Synes det er noe kjent med nicket jaJepp. Med samme nick hadde termin 6. Mars. Fødte 10. Mars