Flere med 2011-barn her?

Aha.. Det er jo ikke noe gøy :/ Men dette finnes det heldigvis flinke leger som ordner :) Og som du sier er sjansene enormt store for at det skal gå bra og at babyen ikke får varige mén :)

Skjønner at man bekymrer seg da. Man vil jo at babyen skal komme ut og være helt frisk :)

Ja.. problemet er bare at jeg bare er 6+2 neste onsdag etter egen beregning. Ifølge legen er jeg 7+2 den dagen da. Men det er jo bare fordi hun regner fra første dag i siste mens, mens jeg vet jo akkurat når jeg hadde EL..
Ja, og de får jo en del uker på barneavdelingen før hun får ta hun med seg hjem. Veldig trist, men det kunne jo vært mye verre. Gleder meg uansett til å få en liten niese:love7

Men da er det jo ikke så rart at de ikke så så mye :) Jeg bare fortalte legen min hvilken termin jeg hadde, så regnet hun tilbake til "siste mens", hehe. Har 31 dagers syklus, så visste at hun ville si feil termin hvis jeg fortalte henne når jeg virkelig hadde siste mens:p Veldig fornøyd med babycompen, ja:D

Ja, og de får jo en del uker på barneavdelingen før hun får ta hun med seg hjem. Veldig trist, men det kunne jo vært mye verre. Gleder meg uansett til å få en liten niese:love7

Men da er det jo ikke så rart at de ikke så så mye :) Jeg bare fortalte legen min hvilken termin jeg hadde, så regnet hun tilbake til "siste mens", hehe. Har 31 dagers syklus, så visste at hun ville si feil termin hvis jeg fortalte henne når jeg virkelig hadde siste mens:p Veldig fornøyd med babycompen, ja:D
Ja det er jo sant.. vi dro hjem dagen etter at jeg fødte vi. Orka ikke være der en natt til :p
Sikkert ikke så kult å måtte være der så lenge nei...

Jeg har hatt litt lange sykluser etter SAen selv.. Så jeg håååper virkelig at jeg faktisk var så kort på vei i går at det ikke var mulig å se mer enn det vi så. Hun sa at det så normalt ut da, så jeg får bare stole på henne :)

Ja det er jo sant.. vi dro hjem dagen etter at jeg fødte vi. Orka ikke være der en natt til :p
Sikkert ikke så kult å måtte være der så lenge nei...

Jeg har hatt litt lange sykluser etter SAen selv.. Så jeg håååper virkelig at jeg faktisk var så kort på vei i går at det ikke var mulig å se mer enn det vi så. Hun sa at det så normalt ut da, så jeg får bare stole på henne :)
Ja, er jo så deilig å komme hjem:) Må holde oss oppdatert på hvordan det går neste uke da! Alt er nok i sitt skjønneste orden, slik som legen sier, og snart sitter du med et lite nurk i armene:)

Var ed i april forumet 2011,har ei jente som ble født i april 2011

Jeg har også ei som er født i 2011 og er med i marsforumet 2011 :)

Nei men har en født i januar 12;)

Søren heller... Jeg visste jeg skulle kommet inn her ;) Even er født 3. mars 2011. Hadde egentlig termin i april, men hang litt på begge forum... Satser på juli, jeg også, da... Gratulerer, dere som er gravide da!

Husker forresten deg, Maren Helene :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp