Har en gutt som er født 22. februar 2011. Var med i mars 2011-forumet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig! Så da var jenten din født litt tidlig hun da? Jeg hadde egentlig termin 7.mars. Så morsomt at vi havnet i samme forum igjen daDa var vi i samme forum Jeg har ei jente født 24. februar 11
Jepp, hun ble født den dagen jeg var 39 uker. Hadde termin 5. marsSå koselig! Så da var jenten din født litt tidlig hun da? Jeg hadde egentlig termin 7.mars. Så morsomt at vi havnet i samme forum igjen da
Så kjekt! Blir helt perfekt aldersforskjell mellom dine daNei, men mars 2012....
Jeg hadde det samme som jeg har nå -- lillemor.89! Hadde en som kalte seg Jillaroo som sladrevenn husker jeg. Var en veldig koselig terminklubb - blir sikkert like kjekt her Spent på hvordan det blir å bli storesøster for jenten din da? Må si jeg er spent her - her er det en som lever i illusjonen av å være verdens navle for å si det sånn første barnebarn på alle sider av familienJepp, hun ble født den dagen jeg var 39 uker. Hadde termin 5. mars
Hvilket nick hadde du den gang da? Jeg het Maren Helene.. (Som er navnet mitt )
Ok Husker Jillaroo ja. Er du inne på facebooksiden eller?Jeg hadde det samme som jeg har nå -- lillemor.89! Hadde en som kalte seg Jillaroo som sladrevenn husker jeg. Var en veldig koselig terminklubb - blir sikkert like kjekt her Spent på hvordan det blir å bli storesøster for jenten din da? Må si jeg er spent her - her er det en som lever i illusjonen av å være verdens navle for å si det sånn første barnebarn på alle sider av familien
Ok Husker Jillaroo ja. Er du inne på facebooksiden eller?
Jenta mi har allerede sagt i barnehagen at hun har en lillesøster hun haha . Så hun er klar ja. Har ikke fått vite at jeg har baby i magen enda da, altfor tidlig. Men hun kommer nok til å glede seg enormt!
Hehe, samme her. J er første barnebarn på min side. Moren til sambo har 2 ste-barnebarn, men J er første biologiske barnebarnet..
Oioi, så spennende! Da krysser vi fingrene Du må holde oss oppdatert daJeg har også en mars 2011, men jeg har ikke fått strek på testene, så jeg havner forhåpentligvis i juli da..
Kanskje vi sees på Haukeland i juni daJeg har mai-gutt 2011 var med i april og mai forumet den gang
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi Ikke så rart da, herregud tenk noe så rart å være inni magen liksom.Hehe, så herlig da! Min forstår ikke helt dette greiene med baby i magen enda tror jeg - min søster er gravid og vi har liksom sagt i evigheter (for han) at hun har en baby i magen. Men han har jo ikke sett noe til den der babyen, så han bare tror vi tuller når vi sier det nå, haha. Blir sikkert mer virkelig når han ser at niesen endelig er kommet ja!
Nei, har ikke vært på noe facebookside enda - er det en lukket gruppe?
Nei, er jo i grunn ikke så rart, hehe. Tenker kanskje jeg får kjøpe en bok om emnet når vi nærmer oss, hehe Har ikke vært så veldig aktiv her tidligere, men er litt mer utålmodig denne gangen merker jeg - er i dårligere form enn i forrige svangerskap, så får ikke til å være like aktiv etter lange dager på jobb Blir jo også ekstra morsomt å følge med når man vet at andre med spirer i magen har barn på samme alder - samme gleder og utfordringerHihi Ikke så rart da, herregud tenk noe så rart å være inni magen liksom.
Jenny peker ofte på magen min og sier "Jenny inni magen til mamma". Men om hun egentlig forstår er ikke godt å si
Ja, gruppa er lukket og hemmelig og alt på en gang. Jeg er ikke så innmari aktiv der, meldte meg ut en gang og så inn igjen. Haha. For nysgjerrig
Huff da, kjedelig å ikke være i form Jeg er egentlig i grei fysisk form, men sliter med psykisk. Går og er livredd for å miste heeeele tiden. Men - når jeg kommer meg til 7 uker, da tror jeg at jeg senker skuldrene litt mer. Siden jeg mistet da jeg var 6+0.Nei, er jo i grunn ikke så rart, hehe. Tenker kanskje jeg får kjøpe en bok om emnet når vi nærmer oss, hehe Har ikke vært så veldig aktiv her tidligere, men er litt mer utålmodig denne gangen merker jeg - er i dårligere form enn i forrige svangerskap, så får ikke til å være like aktiv etter lange dager på jobb Blir jo også ekstra morsomt å følge med når man vet at andre med spirer i magen har barn på samme alder - samme gleder og utfordringer
Huff, kjenner også den følelsen. Mistet også forrige gang, men var bare 3-4 uker på vei. Min søsters barn er ikke friskt, så merker at jeg har en sånn klump i magen - har liksom gått litt opp for meg at det ikke er en selvfølge at ikke alt er som det skal. Skal på tidlig UL neste fredag for å se at det er liv... kanskje du også skulle spurt legen om henvisning også? Går sikkert bra denne gangen, men alltid kjekt med bekreftelse på at alt er braHuff da, kjedelig å ikke være i form Jeg er egentlig i grei fysisk form, men sliter med psykisk. Går og er livredd for å miste heeeele tiden. Men - når jeg kommer meg til 7 uker, da tror jeg at jeg senker skuldrene litt mer. Siden jeg mistet da jeg var 6+0.
Ja, så moro at du også har en på samme alder som Jenny. Bare 2 dager eldre faktisk!
Innmari trist følelse ja Håper det ikke er noe alvorlig med søsteren din sin? :/Huff, kjenner også den følelsen. Mistet også forrige gang, men var bare 3-4 uker på vei. Min søsters barn er ikke friskt, så merker at jeg har en sånn klump i magen - har liksom gått litt opp for meg at det ikke er en selvfølge at ikke alt er som det skal. Skal på tidlig UL neste fredag for å se at det er liv... kanskje du også skulle spurt legen om henvisning også? Går sikkert bra denne gangen, men alltid kjekt med bekreftelse på at alt er bra
Babyen har gastrochise, så det er heldigvis ikke nødvendigvis livstruende, men 90 % sjanse for at alt skal gå bra og at barnet ikke får noen varige mén. Men likevel farlig nok til at man bekymrer seg en del. Litt tidlig å se i uke 6 ja - ser sikkert mer neste uke Håper at vi får hørt et bankende hjerte, men er også forberedt på at kanskje ikke alt er som det skal...Innmari trist følelse ja Håper det ikke er noe alvorlig med søsteren din sin? :/
Har allerede vært på 1 tidlig UL, det var jeg i går. Var for tidlig til å se noe annet enn en bitteliten fostersekk. Fikk ny time om en uke, så skal dit på onsdag igjen.. Grugleder meg
Aha.. Det er jo ikke noe gøy :/ Men dette finnes det heldigvis flinke leger som ordner Og som du sier er sjansene enormt store for at det skal gå bra og at babyen ikke får varige ménBabyen har gastrochise, så det er heldigvis ikke nødvendigvis livstruende, men 90 % sjanse for at alt skal gå bra og at barnet ikke får noen varige mén. Men likevel farlig nok til at man bekymrer seg en del. Litt tidlig å se i uke 6 ja - ser sikkert mer neste uke Håper at vi får hørt et bankende hjerte, men er også forberedt på at kanskje ikke alt er som det skal...