Flere junidamer?

En tråd i 'Juni 2021' startet av Høsteple, 17 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Høsteple Glad i forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg er helt i himmelen etter å ha testa positivt :D
    Er ikke IKM før på søndag, men har bestemt meg for å nyte svangerskapet så langt det er mulig uansett hbor lenge det varer. Dette er fjerde gangen vi er gravide, men har mistet de tre andre. Senest medisinsk hjemmeabort 1 august, så håper håper det er min tur nå.

Foreløpig termin 02 juni.

Er vi flere?

• Hjertelig Hjertelig x 30
  2. Totti Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marshmallows2021 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Sniker.. Gratulerer så mye med positiv test! :Heartred

3. Hopes21 Glad i forumet

Sniker også:dance008 Gratulerer:Heartred Håper på å komme inn i junigruppa jeg også etterhvert. :hello2

• Optimistisk Optimistisk x 1
  4. Høsteple Glad i forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Takk :hello2 skulle aller helst fortsatt vært en del av marsgruppa, men dette er et fint plaster på såret :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 8
  5. Høsteple Glad i forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Håper jeg også :wav
    Når er ikm?

6. Annemennemone Elsker forumet Marshmallows2021 Himmelbarn

Sniker fra mars her. Så vanvittig gledelige nyheter! Jeg er kjempeglad på dine vegne ❤❤❤

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Høsteple Glad i forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Takk :dance008

• Kreativ Kreativ x 1
  8. Irms91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Sniiiker og gratulerer med positiv test ! :woot: Håper å få følge etter senere :woot:

9. Hopes21 Glad i forumet

Ikm er ikke før 12.10, det føles som en evighet:woot:

• Hjertelig Hjertelig x 2
  10. sunny_8 Forelsket i forumet Assistert-jentene Juliknøttene 2022

Gratulere så masse med positiv test :Heartred Håper virkelig at denne gangen holder den seg fast i 9 med :smiley-angelic001:smiley-angelic001

11. Marthe<3 Gift med forumet Tilgangsansvarlig MayDay2021

Sniker fra mai, gratulerer :joyful::joyful:

12. Duumbo Betatt av forumet JuniJubel2021

Jeg hører vel til her :) Fikk positiv test for 2 dager siden og har ikm på mandag. Foreløpig termin er 03. juni :happy:

Jeg har ingen barn fra før og dette var min første prøveperiode..så det gikk mye fortere enn jeg hadde trodd og tror vel ikke helt på at jeg er gravid enda. Men enig med deg i at det er viktig å prøve å nyte det selv om det er tidlig :nailbiting:

• Hjertelig Hjertelig x 5
  13. Tulipanen Flørter med forumet

Sniker! :)
    Så kjekt, gratulerer!! Jeg håper jeg blir med i gruppa. Dette er PP1 på B2. Merker en del på symptomer, men allikevel litt for godt til å være sant føler jeg.. IKM på tirsdag, men planlegger å ta en test på søndag, dpo 12! Håper jeg da får bli med <3 foreløpig termin blir da 3. Juni!

• Informativ Informativ x 1
  14. Repunzel Gift med forumet Juligull2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Sniker - gratulerer med spiren :happy:

Jeg håper å joine om noen uker :smiley-angelic001

15. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Sniker litt :happy: Gratulerer SÅ mye! Det varmer hjertet å se at du har fått en ny spire igjen, krysser alt jeg har for at dette er terminspiren deres ❤ Godt å høre at du har bestemt deg for å bare nyte! Mistet også marsspiren min (medisinsk abort etter MA 5. august) og håååper jeg får innsett denne syklusen og at jeg joiner gruppa etterhvert :happy:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  16. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

:HeartredHåper å få bli her! Termin 03.06:Heartred har mistet flere ganger, men håper dette blir terminspire

• Optimistisk Optimistisk x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 2
  17. Smil! Glad i forumet MayDay2021

Gratulerer! :D

Sniker fra mai-gruppa. Har temin helt i slutten av mai, så føler alle er såååå mye lengre enn meg der. Håper jeg kanskje kan henge her litt også kanskje etterhvert :shy:

• Hjertelig Hjertelig x 3
  18. Duumbo Betatt av forumet JuniJubel2021

Gratulerer! Krysser fingrene for terminspire for oss begge. Og gøy at vi foreløpig har samme termindato :happy::Heartred

• Nyttig Nyttig x 1
  19. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

gratulerer til deg også:Heartred ja, det var artig! Da må det jo bare gå bra med oss begge tenker jeg:happy::happy::Heartred

20. IVFdrømmen Glad i forumet Tilgangsansvarlig JuniJubel2021

Gratulerer til dere andre som også har testet positivt:Heartred

Har nettopp for to dager siden testet positivt selv (på ikke mindre enn 7 tester, klarer ikke helt å tro på at det er sant:angelic:), etter 5 hele år som prøvere. Til slutt måtte vi gå veien gjennom assistert befruktning. Det ser ut som at dette 3. fulle forsøket vil realisere babydrømmen :dummy: Foreløpig termin 1. juni :shy: Måtte bli medlem her i forumet for å ha noen å kunne dele denne fantastiske gleden med!

• Hjertelig Hjertelig x 12

Del denne siden